Huikea paketti SNY:ltä <3

Katsokaa!!!

Tunteekohan sny minut jostain? Kovasti on kaikki paketit olleet niin mieluisia. Tänään, heti kun paketin aukaisin näin huippuison Revontuli huivin. Niinpä nämä langat muotoutuvat siksi! Kuinka kaunis se onkaan sitten esim valkoisten vaatteiden kera. Minä joka olen aina mustissa ja yleensä vielä joku bändipaita päällä kuitenkin muutun kesällä. Haluan valkoista, punaista, kirjavaa, rimpsuja, röyhelöitä -you name it.. Juuri niin haluaisin kesällä pukeutua.

Anteeksi kuvan heikko laatu! Mulla on CRPS käsissä aika pahana tällä hetkellä, enkä vaan saanut kuvattu niin ettei kädet olisi tärissy hiukan. :/

Paketissa oli myös muffinsi resepti, joka on heti viikonloppuna kokeiltava. Mies on silloin iltavuorossa niin saan leipoa ilman, että hän on kommentoimassa vieressä. Leipuri kun on ensimmäiseltä ammatiltaan.
Tiedä sitten johtuuko siitä, kun olen ihanan Heidin blogissa päivittäin vierailemassa, kun minua on hieman leivontakärpänen puraissut. Hänellä kun on siellä aina jotain ihanaa, mitä on leiponut.
Minä leivoin pari päivää sitten Mussan ässiä 🙂 (Mussa on siis minun rakas mummuni) Hän kerran kertoi reseptin minulle, kun sitä kysyin. Varmaankin ihan sama kuin jokaisessa keittokirjassa, mutta Mussan ässiä ne on kuitenkin. No miten mun käy kun leivon… Aina ja ihan jokainen kerta menee jotain pieleen. Niin tälläkin kertaa! (Höh!!) Taikina jäi liian löysäksi, että siitä olisi ollut helppo leipoa ässiä, niin niistä tulikin sitten ihan tavallisia keksejä. Tuli niitä yli 80kpl ja tänään kun vanhempani tulivat kahville huomasin, että purkista on häipynyt pitkästi yli puolet.. Siellä varmaan ollaan kaikki juostu silloin kun kukaan muu ei näe 😉

Onkohan mulla puheripuli?Nyt tukin turpani ja tutkin pihan tarkkaan mihin ihanat auringonkukan siemenet istutan. 🙂

Kevät on ihana! Puutarha herää… Kaikki värit ja tuoksut! Suurempi rikkaus kuin mikään maailman raha ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, Ihan jotain muuta, SNY kevät 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

8 vastausta artikkeliin: Huikea paketti SNY:ltä <3

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Tässähän tulee tippa linssiin lukiessa. Elähän nyt liikaa kehu. En mie nyt niin usein leivo :). Tai no ehkä joskus, mutta kaikkia en bloggaa :D.

    Ihana paketti!

  2. Pia sanoo:

    Emmää kuule usko et sua voi liikaa kehuu!! Ja leivotha sinä ja mä täällä kateellisena lueskelen ku mähän niiiiiiiin tykkään kaikesta hyvästä -tykkään liianki paljon!
    Mulla taitaa tänään olla leipomispäivä kans.. Sikkon (pikkusiskoni) kaurakeksejä ajattelin pyöräyttää..
    Ja arvaa… On mulla reseptivihkossa jo jotain mikä alkaa että Heidin…. (Älä kysy mitä se oli, en just tässä muista, mutta lupaan laittaa kuvaa sit ku olen sen tehnyt 😉

  3. SNY sanoo:

    Luin ensimmäiset lauseet ja mietin, että huivinko minä sinulle lähetin? 😀 Hyvä, jos langoille tulee heti käyttöä. 🙂

    Ne muffinsit on tosi hyviä. 🙂 Tosin itse en ikinä saa niistä semmosia hienon näkösiä, vaan jäävät aina littanoiksi. Mut en olekaan kummoinen leipuri. Ja maku nuissa on kyllä kohdallaan, joten väliäkö sitä ulkonäöllä silloin on. 🙂

    Seuraavan paketin koitan laittaa ihan ajoissa tulemaan. 🙂

    • Pia sanoo:

      Mä en liioin ole mikään leipuri. Nuori mies täällä aina sanoo, että minun pitäisi leipoa suolaisia juttuja kun ne aina onnistuvat paremmin 😀
      Älä ystävä-hyvä siellä murehdi, laitat paketin silloin kun sinulle sopii. Kyllä minä maltan odottaa. 🙂

  4. Jaana Hietaharju sanoo:

    Moikka Larsmosta.Arpa osui sinulle ja saat lahjaksi tikkaustyynyn,onnea! Tuletko jokupäivä hakemaan sen ,juodaan samalla kuppi kuumaa.Terveisin Matildan Jaana

    • Pia sanoo:

      Siis ihanaa!! Ihan varmasti tulen. Sullahan on putiikkikin auki jo, eikös…
      Pitääpä vaikka ensi viikolla pyytää vanhemmat kuskiksi, kun kuitenkin mielellään hekin sinne tulevat. Äiti penkomaan ja isä katselemaan koiria 😀
      Ruotsista ei ole täti vielä täällä, että häntä en tällä kertaa saa mukaan.

      On muuten se sinulta ostettu vanha ihana kirjoituskone-aarteeni tässä olohuoneessa, että näen sen aina ❤

Jätä kommentti