Lisää pannulappuja :D

Pakkohan se on virkata niin kauan, että opin tämän mallin ulkoa, kun kerran viimeinkin uskalsin sitä kokeilla.
Aiemmin olin koittanut ottaa mallia valmiista pannulapusta, mutta siitähän nyt ei tullut yhtään mitään, onneksi netin ihmeellinen maailma auttoi minua tässä asiassa. 🙂

Eilen sitten valmistui kolmas, ihanasta ystäväni värjäämästä langasta, mutta valitettavasti se oli liian karkeaa, että siitä mitään asustetta olisin voinut ajatella, mutta pannulappuja onneksi aina tarvitaan ja samalla tuovat sellaista ”kesää” keittiöön, kun mulla vähän on tummat värit siellä muuten.

Niin ja onhan kuvassa vielä tuo keskeneräinenkin 😀 Siitä tulee tyyny tuonne ”kissahuoneeseen” joka on sisustettu oikeasti vanhoilla huonekaluilla mm. se komuutti jonka toissa kesänä laitoin uuteen uskoon on siellä ja tän langan värit on sellaiset, että sopii täydellisesti tuon ajan kalusteisiin.
Lanka tosin, ei riitä siihen, että tyynyt molemmat puolet olis samanlaiset,, mutta hei.. Nyt mä osaan mallin ja haluan tosiaankin neuloa ja heittää virkkuukoukun odottamaan hetkeksi. 🙂

Kohta kirpparille etsimään materiaalia yhteen projektiin josta sitten lisää kun projekti etenee.. 😉

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, keskeneräistä, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Lisää pannulappuja :D

  1. MysteryKnitter sanoo:

    So pretty.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s