Kortti yllätys <3

Voi tuota minun snytäni!! Tänään sain häneltä kortin, mukava yllätys! Mä tykkään  postikorteista, ne ilahduttaa aina ja jokainen jää säästöön. Ja tuleehan kansiota, jossa kaikki kortit ovat selailtua usein. 🙂

Kettu varmaan kutsuu oravaa ja pöllöä leikkimään ja vakuuttaa, ettei mitään pelättävää ole. Syksyllä on mukavaa!

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

7 vastausta artikkeliin: Kortti yllätys <3

  1. Snysi :) sanoo:

    Ole hyvä kortista 🙂 Voin luvata, että se ei ole tämän kierroksen viimeinen kortti 😉 Minäkin nimittäin tykkään kovasti korteista ja varsinkin niiden lähettämisestä! Ihan liian harvoin nykyään kortit kulkevat, ennen oli toisin!
    Minua jo ihan jännittää, että onnistunko yllättämään positiivisesti lokakuun paketilla sinut 😀

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Kaunis on kortti! Tällaista en ole ennen nähnytkään.

  3. Matonkude sanoo:

    Ihana kortti ♥

  4. marelo sanoo:

    voi veljet mistä tälläinen kortti 0n ? tää olis kivas yllärii mun enon kokelmiin. (kerää kettu kortteja)

    • Pia sanoo:

      Toivottavasti tuo mun Sny valaisee asiaa hieman. 🙂

    • Pimahlan Sny :) sanoo:

      marelo, tässä kun pitää vielä pysyä pitkään salaisena, niin mitenkäs tuon tiedon sinulle saisin? Jaksatko odottaa joulukuulle? Toinen vaihtoehto on tietysti se, että laitat tähän viestiin jotkut yhteystietosi tai laitat ne tiedot emon kautta (Heidin siis), niin saisin tiedon annettua ennen kuin tämä kierros loppuu 🙂

  5. Salaneuloja sanoo:

    Tyrmäävän upea.

Jätä kommentti