Valmista SNY-langasta…

Ensimmäisestä SNY-langasta (mikä ihana lanka!!) on sitten huivi valmistunut. Että oli mukava kutoa, kun lanka oli mieluinen. Ja mikä parasta -lankaa jäi sen verran, että se riittää varmaankin kämmenikkäihin.. Niitä kun olisi paras olla ainakin se kaksi paria ja huippu snynihän oli minulle kämmenikkäät neulonut. Ne onkin kädessä jokainen päivä. Pitää mukavasti cerpin turmelemat kädet lämpöisenä. Niin, tuossa kuvassa näkyy pieni valkoinen ”piste”.. se ei johdu langasta vaan silmukkamerkeistä, joista ihan kohta lisää… Oon kyllä tosi tyytyväinen huiviin.. Sen verran pitkäkin, että ulkona sen saa pari kertaa kaulan ympärille. 🙂 Aloitin sitten jotain ööh.. isompaa samantien. Sellaista johon on käytettävä silmukkamerkkejä. Koska niitä joudun katsella vähän kauemmin niin näpertelin silmukkamerkit tuossa äsken, etten taas sorru pelkkään lankaan, mitä useimmiten tulee käytettyä. Ja koska talon kaikki lamput on päällä, että näen kutoa niin väkisinkin tuli kuvaan varjo… Hennot vaaleanpunaiset merkit tein ihan tietystä syystä..
Minä en yhtään pidä vaaleanpunaisesta niin pitää hieman totutella väriin, kun yksi joululahjaidea muhii päässä ja siihen tarvitsisin vaaleanpunaista lankaa..
Pitää kyllä kypsytellä ajatusta vielä..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Huivielämää, Jotain valmista, näpertelyä. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

8 vastausta artikkeliin: Valmista SNY-langasta…

  1. Snysi :) sanoo:

    Kaunis huivi ja niin kauniin värinen 🙂 Ja nuo silmukkamerkit on minusta oikein herkullisen värisiä!
    Mukavaa lokakuuta sinulle 🙂

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Voih, kaunis huivi ja herkullisia silmukkamerkkejä!

  3. Laura sanoo:

    Tosi kiva huivi ja hyvän värinen vielä. 🙂 Ja nuo silmukkamerkit on kans tosi kivoja. 🙂 Paljon kyllä jaksat neuloa. Itsellä tuntuu, ettei mitään saa aikaiseksi…

    • Pia sanoo:

      Kiitos Laura.
      Noita silmukkamerkkejä on kyllä kiva vääntää, mutta enhän mä niitä itse ”miljoonaa” tarvi niin ei tuu sitten niitä tehtyä niin paljon kuin oikeesti haluaisin..
      Minä kun oon koko ajan himassa niin on oikeesti mahdollista neuloa just niin paljon kuin kädet antaa myöden.. Ja vielä kun se on semmosta hienomotoriikkaharjoitusta mitä mun on tehtävä niin paljon kuin mahdollista niin on oikeen lääkärin suositus asiaan.. 😀

  4. Salaneuloja sanoo:

    Beautiful scarf.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s