Retroa :)

Mun mutsi tekee hyväntekeväisyystyötä Nadassa ja sen lisäksi sinne tuodaan vaatteita sinne tuodaan myös paljon muuta. Oli niin positiivinen yllätys kun hän oli ostanut minulle sellasen ehkä -80 luvulta olevan keräilykansion joka oli täynnä neule ohjeita.. No, en tosiaan neulo noista ohjeista mitään, mutta niistä voi lainata ideoita.
Siellä on joitakin kuvioneuleita, joissa on kivoja kuvioita jollaisia en ole muualla nähnyt sekä palmikkoja mitkä ovat minulle myös uusia. 🙂

Ja toisekseen hän oli ostanut myös Novita neulelehden vuodelta 1989!
Oli se kertakaikkisen kamala muoti silloin. Minä  olin onneksi kapinallinen, enkä todellakaan olisi silloinkaan voinut edes kuvitella pukeutuvani niihin vaatteisiin..

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ihan jotain muuta, Kirppiskierroksen saldoa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s