Postipojalta Kesäkassi nro2

Tänäänhän se sitten oli mukava postipäivä!

Heti kun näin paksun kuoren tiesin, että nyt kesäkassi saapui. Juuri ja juuri maltoin mennä sisälle ennenkuin revin kuoren auki. Ja lähetyksen minulle postitti Päivi Maariankukka-blogista. Kiitos PÄIVI!!

Ja kaikkea kivaa kuoresta löytyikin… Katsokaas..

Söpö virkattu kassi, joka on juuri oikean kokoinen (Päiville tiedoksi ;), ohkainen trikoopipo jota heti sovittelin, mikä ihana kuosi! Ja nyt sitten odottelen aurinkoa, että saan vetää pipon päähän ja mennä ulos grillaan itseäni., kukkaro ja aimo määrä joustinpitsiä..
Huippua kertakaikkiaan!

Ja koska täällä ei mitään kuorta tai pakettia saa avata yksin niin Simba oli tälläkin kertaa mukana… ”Mitä mukavaa tässä on?” mahtoi hän tuumia..

”Puunappi, hurraa! Tämä on varmasti tarkoitettu minulle, eikö olekkin äiti?”

Mutta minäpä olin suhteellisen itsekäs ja käänsin napin piiloon, että sain laukussa olevat kukkaset kuvattua..

Näkyy vähän paremmin tuo kaunis lankakin tässä millä kassi on virkattu 🙂

Ja pitsiähän ei ole koskaan liikaa, eikä sen puoleen…

..pikkukukkaroitakaan…

Aivan kuin Päivi olisi tiennyt, että olen kaikkien pussukoiden ja kukkaroiden suurkuluttaja..

Kyllä tämä paketti niin pelasti tämän hammaslääkärireissun jälkeisen loppupäivän. Jaksaa puudutuksen häviämisen jälkeisen turpasäryn kestää melkein hymyillen nyt! 🙂

 

Tänään olisi vielä tarkoitus mennä Nadan kirppikselle katselemaan minkälainen lakanatarjonta siellä on tällä hetkellä. Haluaisin ommella tuolle julmetulle muovipussi määrälle pussukan eteisen nurkkaan.. Siihen tarkoitukseen uskon lakanan kelpaavan hyvin.

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, kesäkassi 2012-vaihto. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Postipojalta Kesäkassi nro2

  1. What a lovely cat! You should pet his fur for me.

Jätä kommentti