Koolaus testausta

Selvisi sitten päivän mittaan, että lähikauppaan oli tullut Tapion kaupan lähetys jossa oli mukana muutama Kool-Aid pussi.. Montaa en uskaltanut ostaa, kun en tiennyt ollenkaan, että mahtaisinko minä asiasta ollenkaan innostua..

Vaikka pitäishän mun itseni tuntea.. Minähän innostun kaikesta missä saa sotkea.. Sen verran innokas olin tänään kokeilemaan kuitenkin, että joo-o… En suunitellut ollenkaan mitä tekisin. Ei ollut ruiskua jolla voisin väriä laittaa fiksusti ja sillä tavalla tehdä esim pätkävärjättyä lankaa. Ei suinkaan.. Minähän sotkin ensimmäisen pussin veteen, kauhistelin värin makeaakin makeampaa hajua ja huomasin että se ei mitenkään imeydy läpi vyyhdin.. Siitä sitten vain toinen pussi kehiin ja tietenkin aivan eri värinen 😀
Se taas ihan tarkoituksella, koska nämä kaksi väriä olivat sellaisia joita minulla oli vain yksi kumpaakin niin päätin, että meni sitten syteen tai saveen niin siinä on mun seuraavat villasukat..

Ja jos mulla ei ollut kärsivällisyyttä suunitella värjäystä sen kummemmin niin nyt sitä on vielä vähemmän! Mä haluan, että tuo lanka kuivuu nyt heti, että saan alkaa neulomaan! Katotaan ettenkö vielä illan mittaa istu fööni kädessä tai onko vyyhti mun kans saunassa, enkä minä voisi siinä tapauksessa heittää löylyä ollenkaan, ettei lanka kastuisi enempää..

Plääh.. Tää on aina just tämmöstä!
Onneks mulla ei ollu enempää tuota Novitan luonnonvalkosta seiskaveikkaa muuten olisin koevärjännyt vielä nekin 😉

 

 

(ja nyt täälläkin kiepsahtelee kuvat nurinniskoin..:/

_________________

Niin tuohon edelliseen postaukseen viitaten kävin siellä Nadassa. Löysin yhden kivan pussilakanan josta se muovipussipussukka tulee sitten ommeltua ja ihan kankaitakin sieltä löysin. Yks aivan huippupala tekomokkaa, josta tulee tyynyn tausta yhteen virkattuun tyynyn osaan.

Julmetusti on kaikenlaisia asioita projektiasteella mielessä, kun vaan kädet ois yhteistyöhaluisemmat..

(niin ja hammaslääkäri reissun jälkitunnelmia.. Särky on aivan hurja, ei taida vielä muutamaan tuntiin pystyä edes syömään, mutta on hammas ainakin paikattu ja puudutuskin jo hälvenemään päin)

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): höpötystä, keskeneräistä, Kirppiskierroksen saldoa, Lankojen värjäys. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Koolaus testausta

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Hienot värit langoissa :). En minäkään mitään ruiskuja käytellyt kuin värjäsin ensmäisen kerran. Mulla oli vain liian vähän väriä.

    • Pia sanoo:

      Niinhä tuo pääs mullakin käymään ni siks just on kaks ihan erilaista väriä tässä, vaikka nyt kun lanka on jo hieman kuivannut niin luulenpa että siitä tulee ihan sukkakelvollista… Jos joku vaan jaksais keriä sen takas rullalle… Mä kun en oo raaskinu ostaan konetta avuks.. Yleensä istun lattialla kintut levällään ja vyyhti on jalkaterien ympärillä 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s