Helmeilyä :)

Mulla oli kummityttö täällä ja kylässä ja mietittiin mitä tekemistä keksittäis.. Kysyin sitten häneltä, jos hän haluaisi helmeillä ja halusihan hän 🙂
Halusi tehdä korvakorut isosiskolleen tuliaisiksi, kun hän lensi suomeen eilen. Niin Maria sitten teki kahdet korvakorut ja minä siinä samalla sitten tein yhdet, kun olin vieressä hieman neuvomassa neitiä.  Valitettavasti en muistanut kuvata hänen tekemiään korvakoruja, mutta omani kyllä muistin sitten eilen illalla.

Pitkään aikaan en ole helmiin ja tarvikkeisiin koskenut, kun on vaikea pitää jotain noin pientä sormissaan, kun niitä ei edes tunne.. Noista tuli yllätyksekseni aivan kelvolliset  o_O

Luulenpa kuitenkin, että en minä ihan heti lähitulevaisuudessa helmitarvikkeisiin tartu.. Ja sitten kun/jos tartun niin varastoja pitää kyllä hieman täydentää ensin.

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Koru-elämää. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Helmeilyä :)

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Kauniit korvikset! 🙂
    Itse en vain osaa korviksia pitää.. Kaikkia muita koruja löytyy.. tai siis vain kaksi.. 😀

    • Pia sanoo:

      Mä en osaa olla ilman korviksia.. On 8 reikää korvissa. Muutama vuosi sitten venytin ensimmäiset 8mm isoiksi, mutta sitten sain yhden uuden lääkkeen ja sen jälkeen nuo isot reidät oli koko ajan pahasti tulehtunut.. Ketutti ihan urakalla ottaa korut veks ja yllättäin alkoi reiät pienenemään.. Onpa nyt sitten mahdollista käyttää kaikkia korviksia jotka oli piilossa muutaman vuoden..

  2. Nice earrings.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s