Kertakaikkiaan juhlapäivä!!!

Mä en kertakaikkiaan ole tottunut siihen, että kukaan antaisi minulle mitään, koskaan ja vieläkin jaksan ja pystyn jokaisesta SNY-paketista ilahtua ihan järjettömästi, ja ilahdunkin. Herranjestas! Kuinka minun snyni tietääkin mistä minä pidän. Ei se lomake mitä itsestä täytettiin ennen sny kierroksen alkua, kuitenkaan ihan kaikkea paljasta.

Maaliskuun vihertävä paketti sisälsi seuraavan laisia asioita. Katsokaa ja kadehtikaa 😉 Lankaa, muumeja, pääsiäistä… Kaikkea ihanaa ja keväistä ❤

 

 

 

 

 

Ja tietenkin, minä kun olen  Muumifani ihan avoimesti niin  tuo Muumi rasia tulee takuuvarmasti käyttöön jo heti tänään. Siihen muuttaa aimo kasa silmäneuloja jotka ovat aina hukassa, kateissa ja karkuteillä.. Rasia on ansainnut ihan oman  kuvansa:

KIITOS SNY:ni ❤

 

—————————————————————————

 

Ja uskomatonta!!  Snyni ei ollut ainut joka minut tänään pääsi yllättämään. Snyni paketin tiesin olevan tulossa niin se ei varsinaisesti yllättäny tulollaan, mutta toisen  paketin tulosta en tiennyt yhtään mitään …

Heidi, sinä olet uskomaton!!! Näet hirveän vaivan opetella Salomonin solmut ja sitten lähetät huivin minulle… *tää muute täällä hämmästelee*… Mutta JEE!!! Kiitos Kiitos Kiitos! Huivi on ihana.
Ja eihän kuvasta huomaa, että toinen Kismet oli  jo ööö… No joo, oli se syöty.. 😉

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Kivaa-Kivaa-Kivaa, SNY kevät 2012, yllätyksellistä.. :). Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

15 vastausta artikkeliin: Kertakaikkiaan juhlapäivä!!!

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Sinä olit ensimmäisenä mielessä, kun huivia tein :). Ja, kun kerran kismet-laatikossa lähetin, niin pitäähän pari kismettiä matkaan laittaa ja tuo kortti lähti heti mukaan, ei voinut jäädä hyllyyn nukkumaan :D.

    Kiva, että pidit lähetyksestä! ❤

    • Pia sanoo:

      ”EnsimmäisenämielessäEnsimmäisenämielessäEnsimmäisenämielessä” -Jipii!!! Olo on ihan kuin rinsessalla 🙂

      Kiitos! Pidän kovastiki! Myös kortista!

  2. Tarja Ripatti sanoo:

    No voi että mä olen kade! Sulla on varmaan kasvot olleet yhtä hymyä, niin paljon kaikenlaista ihanaa olet saanut. *huokaus*. Mä olen vain neulonut täällä kaikkea pientä ja välillä torkkunut televisiota katsellessa, on jotenkin niin tylsää. Olen onnellinen puolestasi ja minullekin tuli hyvämieli kun sait jotain kivaa ja piristyit. Onnea vaan… toivottavasti tulee koko viikon vielä kivoja ylläreitä tavalla tai toisella. Oikein makiaa mahan täydeltä! 😀 t. Tarja

    • Pia sanoo:

      Tarja ❤ Mitä pientä ja kivaa sinä olet neulonut? Niinhän minäkin teen, makoilen sohvalla ja välillä torkun. Ja nyt kun miehelläni on yövuoro niin valvoa kukun lähelle aamua ja sitten äkkiä nukkumaan ennenkui hän tulee töistä 🙂

      Minä puolestani toivon täällä ihan hurjasti sulle vointeja sinne ja jaksuja!! Ja samoin myös Raimolle! Olen niin onnekas kun olen teihin saanut "tutustua"!

  3. mikaelasme sanoo:

    Oi ihania paketteja olet saanut!! 🙂

  4. Heidi Olkila sanoo:

    Kiva kuulla, että onnistuin piristämään kuten myös sny-paketti ❤

    • Pia sanoo:

      Kyllä totisesti!
      Mähän olen täällä ollut koko päivän yhtä hymyä. 🙂 Ihan ollut tunne kuin lapsilla joulu iltana..

  5. Heidi Olkila sanoo:

    Voin taputtaa itseäni olalle ja onnitella itseäni :). Mie onnistuin ❤

  6. Memmu sanoo:

    Oi vau! Ihana muumirasia ❤ ja miten kauniita salomonin solmuja oletkaan saanut.

    • Pia sanoo:

      Mä oon niin muumifani ❤
      Ajattele Memmu, että joku on nähny vaivaa ihan mun takia ja virkannut salomonin solmuja! Mä oon ihan otettu!

  7. SNY sanoo:

    Kiva, että tykkäsit paketista. 🙂 Ehkä meillä vaan on samanlainen maku, sillä olen kasannut pakettiin kaikkea sellaista, mistä itsekin tykkäisin.

    Ja myönnettäköön, aika vähän olen täyttämääsi lomaketta lukenut. Enemmän olen vaiston varassa kasannut paketteja. Sen verran olen kuitenkin katsellut, että mistä väreistä pidät ja mistä et ym.

    Aurinkoisia kevätsäitä sinnepäin!

  8. MysteryKnitter sanoo:

    Täällä on ukkostanut, mutta nyt taas paistaa, vaikka minulla on kyllä sellainen tunne, että kohta taas sataa.

Jätä kommentti