Varpaista varteen

Ajattelin aamulla, että pitäisi pitkästä aikaa neuloa jotain ihan valmiiksikin asti. Mikäs siihen on parempi neulottava kuin sukat! Ei ainakaan mikään, joka aina jää peukaloa vaille.. 🙂
Päätin siis armahtaa itseni ja unohtaa sekä liivin, että puseron täksi päiväksi, enkä edes ajattele niitä, niitä ehtii ajatella huomennakin.

Kaivoin kaapista yhden ihanan keltaisen langan, ei mikään kirkkaankeltainen vaan sellainen tummahko syvä sävy, jota jaksaa katsella pidempääkin ja aloitin sukat. Tosi kuva ei tietenkään tälläkään kertaa näytä värejä oikein, kun en jaksanut asiaann panostaa ollenkaan, mutta sukat on kuitenkin tehty varpaista varteen menetelmällä. Tuo kantapää ei tietenkään ole se mikä kirjassa neuvotaan, kun se vaan ei menny mun jakeluun, ei sitten millään, niin tein sitten helpoimman kautta. Ja olenkin ihan mieltynyt tuohon kantapäähän. Sukat joissa tuo on sopii mun jaloille jotenkin paljon paremmin kuin perinteinen kantapää, vaikka sitä yleensä käytänkin, mutta silloin kun aloitan varpaista, ei minulle muuta vaihtoehtoa jää 🙂

Tässä kaikki tällä kertaan! Neulomisiin 😀

Kuva on kuin onkin kirkas!!! Kiitos Tarja, ku viitsit korjata sen! Mulla ei todellakaan olisi ollut virtaa tuohonkin hommaan tänään. KIITOS ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, sukka maailmaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Varpaista varteen

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Voi kuinka kauniit! Itse en ole vielä päässyt testaamaan varpaista varteen.. Kun saisin nuo typerät lapaset eka valmiiksi, mutta ei minun juttu tehdä kahta kerralla.. XD

    • Pia sanoo:

      Kiitos Heidi!
      Ei se kyllä oikein olis munkaan juttu tehdä useampaa kerralla, mutta mä tympäännyn niin nopeasti yhteen, etä pitää olla useampi käsillä samanaikaisesti. Yritänn uskotella itselleni, että teen useampaa kerralla siksi, ku kädet ei toimi niin kuin tulisi toimia.

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Vaikka nuo lapaset ovat yksinkertainen tehdä kaksi samalla puikolla.. Niin olisivat jo valmiit, jos olisin kerrallaan vain yhden tehnyt. Ja kun langat menee sekaisin.. En tiedä mikä noissa tökkii ja valmiiksi pitäisi saada, mutta kun en niitä oo tehnyt nyt ollenkaan :).

    Yhdet villasukat olisi myös tuloillaan magic-loopilla, mutta en enää taida muistaa, että mikäs oli ohje XD. Hyvä minä!

    • Pia sanoo:

      Välillä sitä nuo hommat vaan kertakaikkisesti venyy ja vanuu niin että ohjeesta ei ole enää mitään tietoa….

  3. MysteryKnitter sanoo:

    Hienoa jälkeä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s