Tää kyllä järkyttää mun mielenrauhaa…

Facebookissa eilen katsoin mitä kaikkia hauskoja ohjeita Heidi oli seinälleen laittanut jaa siitä tulikin sitten mieleeni, että minähän istun kesän auringosssa.. Joo-o, kaiken auringon olen juuri itselleni tilanut 😉
Ja auringossa pitäisi pitää pää suojattuna.. Joo-o, sitä mä suuremmin en ole harrastanut. Viime kesänä leikkasin miehen t-paidasta hihan, joka sitten olikin kaikki hellepäivät minun  päässäni.. Ei kaunista katsottavaa, ei lainkaan!

Jos tulevana kesänä olisi jotain muuta kuin, hiha tämän akan päässä. Heidi tietämättään pakkosyötti mulle idean, että loppu- ja jämälangat kesäpipoiksi… Ensimmäisen valmistuttua olen pakotettu ajattelemaan, että vastasuudessa kaikki mitä neulon, neulon mustalla langalla 🙂

 

 

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): langanloppuja, näpertelyä, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Tää kyllä järkyttää mun mielenrauhaa…

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Ai mää vai XD. Mitähän mie vielä saisin sinun päähän iskostumaan ;). Kohtahan sie rupeet minua syyttää, kun et kerkiä kaikkea tekemään, kun mie keksin vaikka mitä ihanaa tekemistä 😀

    • Pia sanoo:

      En mää ny ihan sitä tarkottanu että sää, vaikka joo, sekin pitää paikkansa, että sulta oon saanu monta hyvää ideaa 🙂 Mua järkyttää kaikki huh-huh-minkävärisiä -kesäpipot mitä vielä ajaudun virkkaamaan 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s