Sniif… Ohi on :/

Tässä se sitten oli. Sain Snyltäni joulukuisen paljastuspaketin. Pakettien takaa löytyi Lila ja pakko tunnustaa, että vähän näin olin arvellutkin, mutta vain pari päivää, koska viime lauantaina ihan sattumalta löysin tieni hänen blogiinsa. Koska hänen tapansa kirjoittaa miellytti minua luin blogia aika pitkästi taaksepäin ja mitä näinkään.. Juuri samanlaisen silmukkamerkin kuin olin itse saanut. Ajattelin että vaikka moni silmukkamerkkejä tekee niin ei oikein voi olla sattumaa, että juuri samanlainen..

Lila ihanainen… Kiitos tuhannesti jokaisesta paketista, välimuistamisesta, korteista ja kauniista sanoista! ❤
Olet ilahduttanut minua niin monet kerrat ja yhtä monta kertaa pelastanut päiväni!

Eikä tämä joulukuun paketti ollenkaan tehnyt poikkeusta. Tiesin jo ennenkuin paketin avasin, että se tulee olemaan mieleiseni. Niin taitavasti olet paketit koonnut jokainen kerta.
Tällä kertaa paketti oli lilan värinen, mikä olikin hauskaa, koska jo ennenkuin kortin luin tiesin arveluni osuneen oikeaan.
Kuva tietenkin näyttää värit väärin, kuinka paljon helpompaa onkaan kuvata valoisaan vuodenaikaan..

IMG_2198

Tuo puikkomittari on lähes nerokas! Aina mukana versi sopii minulle hienosti, kun koskaan ei tapaa mittaria olla lähellä silloin kun sitä tarvitsee.. Koska meille ei voi kissan kiusaksi joulukuusta ottaa löytää kaunis joulupallo paikkansa keittiön lampusta 😉
Lakritsat ei meinanneet malttaa kuvausta odottaa 😉 ja lanka sitten.. Vooih!! Väreiltään melkein huutaa päästä revontuli-huiviksi, mutta niitä minulla on aika monta, että pitää tässä hieman malttaa mielensä ja miettiä asiaa muutaman kerran.

 

Ja siis olihan Lila minua muistanut sillä välillä, kun siellä Turussa olin. Heti kotiin tultuani NuoriMies kiikutti kuoren minulle sanoen, että tämä taitaa sinua eniten kiinnostaa..
Tiesinkin kuoressa olevan langan, josta saan punaiseen hameeseeni alimmaisen röyhelön. On muuten kohta valmiskin.
Kuoresta löytyi nämä:

IMG_2197

 

Nyt tässä taitaa mennä hetki totutella ajatukseen sny-kierroksen päättymisestä… Haikeaa…

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

13 vastausta artikkeliin: Sniif… Ohi on :/

  1. Lila sanoo:

    Kiitos sinulle jälleen kerran kauniista sanoistasi ❤
    Mutta minä ajattelisin asiaa näin, että kun sny kierros loppui, niin meidän ystävyys alkaa nyt oikein kunnolla tästä eteenpäin! Kun joku ovi sulkeutuu, niin joku toinen avautuu ❤
    Sinulle oli erittäin kiva paketteja laittaa, enkä usko että se laittaminen jää tähän 🙂
    Ihanaa joulun odotusta sinulle ystäväni ❤

    • Pia sanoo:

      Kiitos sinä kultainen ❤
      Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, että joulu odotus alkaa olla normaali tasolla. Perhe parka kärsii ku muija on ihan jouluhullu 🙂
      Ja ihan paras on se tunne, kun aattona NuoriNainenkin on meillä yökylässä ja perhe on rauhoittunut nukkumaan minun vielä valvoessa. Aattonahan ei voi mennä nukkumaan ennenkuin muut nukkuvat. Se ihana rauha ja hiljaisuus silloin on se mikä täyttää sydämen suuremmalla rauhalla ja rakkaudella kuin minään muuna päivänä. 🙂

      Otin osoitteesi talteen 😉 ..ja parhaillaan luen blogiasi vuodelta 2010. Hetki taitaa mennä ennenkuin koko blogin olen lukenut läpi 😀

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Niin Lilan värinen paketti <3. Kauniisti tehty paljastus.

    Kunpa itsekin olisin jouluihmisiä.. Itseltäni kysynyt jo, että minkäs ihmisiä mä sitten oon XD. Oikeastaan keittiö on jouluinen ja parveke ja ikkunoihin joulutarroja. Muuten en joulua laittele :).
    Siivouskin pysyy vain vkosiivouksessa :D.

    • Pia sanoo:

      Sinähän olet niin kova siivoamaan ja pitämään kotia järjestyksessä muutenkin, ettei siellä varmasti ole viikkosiivousta kummemman siivouksen tarpeessakaan.. 🙂

      Alkaakos Heidi tammikuussa uusi kierto?

  3. Heidi Olkila sanoo:

    Hih, joo täällä oo siistiä nähtykään :D. Kun ajattelee, että muilla on organisoitu tietty järjestys yms. Mutta täällä ei niinkään ;). Enkä mä oo joutanut nyt kun imuroimaan, kun on ollut muuta puuhaa.

    Mietitääs tammikuuta ;). Pidetään teitä jännityksessä. Riippuu onko rinkiläiset ollut kiltteinä jouluna.

    • Laura sanoo:

      Kyllähän me rinkiläiset kiltisti ollaan. 😉 Tää ainakin lupaa osallistua seuraavaankin kiertoon!

      Ihanan paketin olet Pia saanut. Varsinkin tuo kuusenpallo on oikein ihana. 🙂

      • Pia sanoo:

        Meillä kuusenpallo koristaa huonetta seinällä, koska kuusta meille ei voi ottaa.. Tuo pallo vaan on niin kaunis, että tekisi mieli ottaa se ympärivuotiseen käyttöön.. 🙂

  4. Ruiskaunokki sanoo:

    Tyylikäs paketti! Sydämellinen kokonaisuus, ajatuksella koottu, kaunis.

  5. Salaneuloja sanoo:

    Tyrmäävän upea SNY tuo Lila! Pitäis varmaan mennä itekin vakoilemaan sen blogia. Ehkä joskus ehdin sinne asti. Mulla on hirvee homma lukea blogeja. Aina, kun mä saan jonkin blogin loppuun, löytyy jostain sata uutta blogia, jotka pitää lukea aikajärjestyksessä.

    • Pia sanoo:

      Mä kans vietän melkeen luvattomana paljon aikaa blogeissa ja mulla on kans sama tapa kuin sulla… Koko kiinnostava blogi pitää lukea alusta loppuun vaikka siinä sitten olis neljä tai vaikka kymmenen vuotta bloggausta takana.. Toissa yö meni lukiessa erästä blogia 6 vuotta.. Ja hänen bloginsa kautta kirjanmerkkiin löytyi 4 uutta jotka on kertakaikkiaan pakko lukea…

Jätä kommentti