Ku ei voi ni ei vaa voi..

Kummallinen olo… Valmiina on ihan sitten vaikka mitä, mutta mistään ei vaan voi kirjottaa ja kertoa. Ku ei voi ni ei vaa voi..
Syyttäkää joulua -se on syypää ihan kaikkeen..

Syypää siihen, että kun kerran aika loppui kesken (pitkä ja puuduttava juttu, säästän teidät siltä) ideat ei loppunu mutta voimat loppu -ihan oikeesti.. Kun en saanu tehdä asioita ja juttuja omalla, minulle sopivalla aikataululla niin sitten vaan jää tekemättä. Kai se joulurauha mun mielen saavuttaa kuitenkin?

Keskeneräisiä neuleita -ihan mulle itselleni- lojuu pitkin nurkkia ja seinustoja epämääräisissä pussukoissa, mutta taidan ne kutakuinkin heittää komeroon joulua piiloon ja kaivaa esille sitten uudenvuoden aattona. Jouluksi voisin keriä itselleni yllätyspallon joka sisältää vaan erinäisiä langanpätkiä joista sitten aattoiltana muiden nukkuessa alkaisin kynttilänvalon ja glögin ilahduttamana kutomaan polvisukkia. Mun jalkoja palelee koko ajan.. Ihan sähköpeiton allakin..

Mutta ihanaa, ku jouluaaton yli on päästy on kohta päästy uudenvuodeaatonkin yli ja sitten onkin tammikuu.. Tammikuu on semmonen välikuukausi mun mielestä. Tammikuussa ei oikeesti tapahdu mitään, mutta sen jälkeen tuleekin helmikuu ja helmikuussa mä alan jo aistimaan pieniä lupauksia tulevasta keväästä. Päivä muka on jo aavistuksen valoisampikin vaikka pakkasta olis kuin pirusti hyvänsä..

Ja sellasia pakkasia ne vähän lupailee viikonlopuksikin. Shit!!! Pitää yrittää jos NuoriMies suostuis mua vähän ”tonttuapulainenajeluttaan” joko tänä iltana tai torstai-iltana.. Sit olis juoksemiset juostu ja sais keskittyy oikeesti noiden käsityöpussukoiden piilottamiseen omilta (ja muidenkin) silmiltä.

HAUSKAA JOULUA TEILLE KAIKILLE!

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Ku ei voi ni ei vaa voi..

  1. Lila sanoo:

    Hauskaa ja rauhallista joulua myös sinulle ❤

  2. Salaneuloja sanoo:

    Mä ymmärrän ainakin jotenkin ton sun huolen. Mulla on vähän samanlaista stressiä välillä, kun Eräs Henkilö tulee tänne ja pistää kaikki hyrskyn myrskyn, ja sit mä saan viettää loppuviikon ettien niitä juttuja, jotka se Eräs aina piilottaa. ARGH Ärsyttää niin, että voisin repiä hiukseni.

    • Pia sanoo:

      Heh! Yhteistä neuloosista kärsivillä ihmisillä taitaakin olla juuri tuo että aina Jotkut jossain määrin sotkee meidän systeemit.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s