Ohhoh!!!

Mun taitaa olla paras hieman varoa mitä täällä kirjoittelen, kun tuo mun ❤ Snyni toteuttelee toiveita.. Tulen  kalliiksi hänelle. Voi Ei!! Se ei todellakaan ole ollut tarkoitukseni, että hänen pitää noin tarkasti tutkiskella mitä milloinkin olen vailla..

Mutta pakko tunnustaa, että kun paketti on tämmöinen mitä tänään tuli niin jo vain vetää hiljaiseksi.

Paketista löytyi 4 kerää Austermannin Alpaca silk lankaa. Voi juma, että lanka voikin olla pehmeää… Ja puheliasta, kun heti alkoi mulle kertomaan miksi haluaisi muotoutua.. Myös mittanauha, kierroslaskuri, teetä (ja Sny, ei tietenkään haittaa, että tee ei ole Rooibosta!) suklaata ja sitten nuo puikot!!
Aiemmin olen kirjoittanut, että olisi mukava omistaa puikot joissa on led-valo päässä niin näkisi pimeämmälläkin kutoa. No, nyt mulla on ne!! 😀
Ja on muuten mansikka souffle kasvonaamiokin! Se onkin pakko käyttää heti tänään. Miehellä alkaa yövuoro ja silloin aina mulla on kasvojen hemmottelu ilta. Ei olisi parempana päivänä voinut tuo paketti tulla.

Katsokaa ja kadehtikaa! 😉

Piti mun tietenkin miettiä, että missä olisi sen verran pimeää, että saisin puikot kuvattua erikseen.. En sitten muuta paikkaa keksinyt, kuin vessa ja sielläkin on ikkuna.. No, ikkunaa peittämään oikein kunnolla, että kuva onnistuisi..

Hih! Ihanat!

 

 

 

Piti yhdestä valmiista huivista tänään kirjoittaa, mutta tämä vei kyllä voiton…

KIITOS SNYni ❤

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

10 vastausta artikkeliin: Ohhoh!!!

  1. Snysi :) sanoo:

    Ihanaa, että osasin taas yllättää 🙂 No, minähän nyt luen vaikka rivien välistä jos tarve vaatii 😀 Nuo puikot tulivat eteeni ihan sattumalta! Ja ihan pakkohan ne oli mukaan noukkia kun niin huutelivat 🙂
    Minustakin tuo lanka oli ihanan pehmeää, kiva kun tiedät jo mitä siitä teet!
    Seuraavassa oikeassa paketissa (eli joulukuun paketissa) onkin sitten jotain minusta paljastavaa 😀 Sitä ennen kyllä ehtii ainakin yksi juttu tulla sinulle 😉
    Ihanaa marraskuuta ystäväni ❤ Tunnut jo melkein tutulta ja oikealta ystävältäni ❤ Voi hyvin!

    • Pia sanoo:

      Ihan pikkasen en malttais odottaa… Mutta maltan minä, Kuinka tuleekaan olemaan mukavaa sitten kun jotain saan sinusta tietää!! ❤
      Sitä odotellessa….

      Mitä ihaninta marraskuuta myös sinulle ❤

  2. Mikaela sanoo:

    Olipa ihana paketti! Puikot sun pitää näyttää ens kerralla kun treffataan 🙂

  3. Heidi Olkila sanoo:

    Äidilläni on myös samanlaiset valopuikot. 🙂
    Hertsileijaa, miten aika mennee.. Tää jo kohta loppuu o_O.

    Mutta nyt ainakin jokainen huomaa, että pari on lukenut oman parin tiedot!

  4. Matonkude sanoo:

    Uuupea paketti =D
    Tuollaiset pienet ’rivienvälistä luvut’ ovat ihan koko sny kierroksen helmiä.
    Sinulla on kiva pari kun tuollasia mukavia pikkujuttuja sinulle löytää!

    • Pia sanoo:

      Niin onki 🙂
      Mä tykkään ainaainaaina yrittää keksiä omalle snylle jotain pikku yllätyksiä, mutta eipä tuota aina tiiä kuin hyvin o onnistunut 🙂

  5. Salaneuloja sanoo:

    Tyrmäävän upeat puikot!

    • Pia sanoo:

      Niillä on tullut neulottua paljon öisin sängyssä kun nukkumasa on ollut jossain muualla.. Ei tarvi olla lamppu päällä 🙂

Jätä kommentti