Jälleen huivi :)

Perheen NuoriMies mutisee aina, että mun ei tarvis neuloo yhtään huivia lisää… Minä olen sitä mieltä, että huiveja ei vain voi olla liikaa. Varsinkin, jos on olemassa joku vaate, joka kertakaikkiaan tarvitsee huivin parikseen.
Mulla tämmöinen vaate on ollut se vaaleansininen neulehame, joka alunperin oli villatakki. Minä kun en vaaleansinistä voi sietää, mutta koska takki oli niin hyvin neulottu tuntui kurjalta kun sille vaan ei ollut käyttöä. Siksi päätin siitä sen hameen väsätä.. Hame jäi käyttämättä, kun sille ei kertakaikkiaan ole olemassa sopivan väristä vaateparia. Kunnes…

Minä en koskaan pääse marketeissa sen iänikuisen Novita lankahyllyn ohitse, vaikka yleensä ostankin vain sukkalangat sieltä niin tällä kertaa silmiin pisti Silmu lanka jossa vilkkui juuri samaa vaaleansinistä kuin hameessakin. Pakkohan sitä sitten oli ostaa.
Kotiinpäin ajellessamme päätin valmiiksi, että teen siitä sellaisen sisäkäyttöön sopivan tuubihuivin, joka on sen verran lyhyt, että se menee vain kerran kaulan ympäri. Eilen illalla sen sitten neuloin ja olen kyllä oikein tyytyväinen siihen, vaikka hieman lämmin onkin…

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Huivielämää, Jotain valmista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Jälleen huivi :)

  1. Snysi :) sanoo:

    Kauniin huivin olet neulonut 🙂 Minunkin lapseni yrittävät vetää minut kaupoissa aina lankahyllyjen ohi 😀 Tosin käyvät sitten ahkerasti kyllä lankavarastoillani, kun tahtovat jotain tehdä. Eikös tuossa ole melkoinen ristiriita? 😉

    • Pia sanoo:

      Pikkasen on joo 😉
      Mutta upeeta, että lapsesi haluavat käyttää lankaa!

      (..ja nyt mä tiedän susta jotain 😉 Sulla on vähintään kaksi lasta ja ovat ainakin yli pari vuotiaita.. Tästä o hyvä alkaa! )

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Aivan mahtavaa lueskelella, että mitähän Pia ajattelee paristaan ;). Meneekö arvaukset edes lähellekään oikeaa :D. Mutta mitään en paljasta.

    Kaunis huivi!

    • Pia sanoo:

      Höh, pikkasenko mä oon yksinkertanen!!! Just vasta tajusin, että sinähän tietenkin tiedät…. 🙂
      On tuo mun sny vaan sellainen ihana arvoitus! 🙂

  3. Salaneuloja sanoo:

    Arvoitukset ovat kivoja.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s