Syksy Sny kierroksen päättyminen :(

Kovasti on aika mennyt sukkelaan. Maanantaina postitin omalle Snylleni viimeisen paketin, että sain sen lähtemään ennen tulevaa reissuamme. Samaa oli ajatellut oma Snyni, joka oli myös käynyt maanantaina postissa. Viimeinen paketti häneltä.. Voi surku! Niin kovasti mieleisiä juttuja hän on minulle löytänyt koko sny kierroksen ajan, että en taida häntä muille luovuttakkaan 😉

Tänään paketista löytyi seuraavaa:

Kaksi kerää Novitan Noki lankaa. Juurikin näin! Aivan minun väristäni 🙂
Ja silmukanpidintä minulla ei muuten aiemmin ole ollutkaan, lakritsa maistuu aina ja sitten vielä syntymäpäivälahja!!  Kortisssa oli vieno pyyntö, että säästäisin lahjan avaamisen oikealle päivälle ja minähän säästän. Mutta heti kun saan takapuoleni lentokoneessa penkille niin sitten avaan lahjan! Jännittävää!!!

Mutta hei…. Kuinkahan paljon lankaa mun pitäisikään ottaa mukaan?!?
-Mieheltäni ei tuota asiaa varmaan kannata kysyä ;))

_______________

Ja sitten vielä tämä!! Löysin tuolta Memmu blogista linkin sukkiin, jotka mun olis niin pakko tehdä. Kertakaikkisen namuset, mutta ei noista kyllä lentokoneessa neulottaviksi ole.. Enhän mä kerkeis lennon aikana edes ohjetta tajuta..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): SNY SYKSY 2011. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Syksy Sny kierroksen päättyminen :(

  1. Memmu sanoo:

    Älä ole murheissasi ollenkaan, vaikka tämä kierros päättyykin! Aina tulee uusi ja toistaan ihanampi sny-kierros. 🙂 Totta puhuakseni on tämä kyllä hiukan haikeaa. Melkein toivon, ettei oma snyni lähettäisikään pakettia ihan vielä…
    Lakuista näkyy toinen joko jääneen matkalle tai menneen jo parempiin suihin 😉 Toivottavasti maistui. Ota mukaan matkalle jotain aivotonta kudottavaa 🙂 Minä kudoin kesälomareissulla oikein urakalla tiskirättejä. Mukavaa matkaa sinulle Pia.

    • Pia sanoo:

      Kyllä se laku löysi tiensä suuhun ihan samantien 😉 Kuinka ollakkaan…
      Kiitos matkatoivotuksista! Kyllä tulen tänne sitten kertomaan kuinka matka meni, vaikka matkan ajan olenkin ihan tarkoituksella ihan täydellisen nettipimeyden keskellä.

  2. MysteryKnitter sanoo:

    Nauti matkasta.

Jätä kommentti