Fiilistelyä..

Voi sitä illan näinkin kuluttaa..
Istua lattialla (kun ei kerran pääse ylös) ja selailla neuleblogeja.

BIG MISTAKE!!

Vähän mä haluan lankoja.. Keltaisia, oransseja, ruskeita, sinisiä, valkoisia.. Kaikenvärisiä ja mieluiten jotain kuusi tai kymmenen kutakin niin saisin kaikkia ihania vaatteita neuloa.

Mä voin melkein tuntea ja tuoksutella sen tunteen, kun astuu sisälle lankakauppaan. Se tuntuu, tuoksuu ja jopa maistuu paremmalta kuin esim. suklaa kauppaan astuminen.

Voiskohan sitä löytää Egyptistä lankoja? Jotain ihanaa pellavaa tms? Jos joo, niin tiedänpä heti mistä mieheni saa alkaa tinkimään 😉

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, Ihan jotain muuta. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Fiilistelyä..

  1. Viuhti sanoo:

    Hei ihana Pia!
    Kiitos paljon tämän syksyn paketeista, oot paras! 🙂 Olen käynyt blogissasi vilkuilemassa monasti tämän syksyn aikana. Olet taitava käsityöntekijä. Rapsutuksia Milolta Simballe! Näin virtuaalisesti ne ainakin ovat helliä. 😀
    Terveisin Viuhti ja Milo ❤

    • Pia sanoo:

      Voi kiitos ❤
      On tuntunut todella mukavalta järjestellä sinulle yllätyksiä. Toivottavasti olen edes välillä osunut oikeaan 🙂
      Simba kiittää ja kumartaa ja naukaisee Milolle armaat terveiset ❤

  2. MysteryKnitter sanoo:

    No jo on kurjaa sen sinun ongelmasi kanssa! Tarkoitan että kun se noin vaikuttaa neulomiseesi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s