Menikö kesä?

Eipä tainnut mennä, vai menikö sittenkin?

Enpä osaa tuohon vastata ja jotenkin tuntuu, että vaikka olisi mennytkin niin mitä sitten?
Minä en ole saanut mitään järkevää kudotuksi kesän aikana -ellei sitten isoa määrää erialaisia ufoja lasketa. Ei lasketa, eihän? Niitä ajatellessa menee hermot..
Meinasin, että alan kuvaamaan niitä ja tunnustan saamattomuuteni ihan kuvien kera, mutta huomasin, että en halua niitä kameran linssin läpi nähdä -riittää kun kummittelevat ympäri kämppää.

Vieläpä päätin senkin, että en täysin keskity niihin vielä tämän viikon aikana ollenkaan. Venetsialaisviikonloppu, mutta minäpä jätän venetsialaiset tänä vuonna täysin huomiotta ja teen ihan sitä mitä haluan tänä vuonna venetsialaisissa tehdä. Hah -kerrankin ajattelen ihan vain itseäni. Laitan oven lukkoon, verhot kiinni, puhelimesta ääneen pois ja olen ypöyksin. Tiedän jo valmiiksi, että se on ainut keino miten saan rästiin jääneitä hommia tehdyksi ja paljon niitä onkin. Saas nähdä jos sunnuntaina illalla sitten olisikin jotain jo mistä oikeasti voisikin bloggailla tälläisen täytetekstin sijaan..

Jotain on tietysti käsitöihin liittyvää tapahtunut. Ostin uuden ompelukoneen. Siihenkään en ole perusompeleita lukuunottamatta tutustunut, mutta vielä ei ole ollut tarvetta kaikille minulle ihan uusiin juttuihin, mitä koneesta löytyy. Niistäkin lisää sitten kun niiden aika koittaa.

Mutta täältä minä vielä tulen, maltattehan odottaa?

 

(ai niin, Sukkasadon Hillokellarissa olen mukana minäkin 😉

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): höpötystä. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Menikö kesä?

  1. Salaneuloja sanoo:

    No panic. Just take your time.

Jätä kommentti