Toukokuun SNY paketti

Tänään se sitten tuli. Tämän sny-kierroksen viimeinen, -paljastuspaketti.

Minun snykseni paljastui Laura Haaveilua ja villalankaa-blogista.
Kiitos Laura ❤
Olet todella osannut minun näköisiäni paketteja minulle laittaa läpi koko sny-kierroksen. Pikkasen mua muuten häirää, etten osannut sinua arvata snykseni siitäkään huolimatta, että olen blogissasi usein vieraillut. Se keltainen villapaita (Novita lehden malli) on kyllä aivan huippuihana! Lehteä olen monesti selaillut ja miettinyt mahtaisinko jaksaa itselleni kutoa sitä.. Mulla kun tuppaa nuo neuleet aina oleen niin suuritöisiä, kun koko pitää olla niin iso, että paljon vaaditaan, etten kyllästy vähintään toisen hihan puolessa välissä..

Niin joo.. Paljastuspaketista paljastui seuraavaa:

-Kaksi kerää Katia Degrade lankaa.
Kuva valehtelee värin. Se ei ole vaalensinistä vaan pikemminkin mintun vihreää. Todella pehmeän tuntuinen lanka joka ei lainkaan kutita tai pistele käsissä. Varsin sopivaa minulle siis.

-Kaksi punaista mehiläisvaha kynttilää, jotka pääsevät joulupöytään 🙂

-Viisi suurikokoista nappia.
Ihanat!! Ovat nekin mehiläisvahasta tehtyjä. Tämä tarkoittaa sitä, että tänä iltana googlaan ja etsin lisää mehiläisvahanappeja. Niitä, ei mun nappilaatikosta ennestään löydy.

-Suklaalevy
Fazerin gourmee suklaata. Ja kiire oli kova, että sain paketin sisällön kuvattua, ennenkuin ahnain käsin revin suklaalevyn auki.
Pari palaa tuli syötyä heti, mutta sitten levy jouti jääkaappiin, kun oli pikkasen päässyt sulamaan. Ei kuitenkaan niin paljon, että rakenne olisi missään määrin muuttunut.

Tässä nyt saakin sitten jäädä odottelemaan seuraavan sny kierroksen alkua, mutta siihen on vielä aikaa… Ennen sitä pitäisi kesäkassi saada valmiiksi asti…

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Toukokuun SNY paketti

  1. Laura sanoo:

    Minusta on kiva ollut lähettää paketteja, kun olet tykännyt niistä. 🙂
    Nuita lankoja hetken mietin, mutta laitoin ne kuitenkin, kun eivät tosiaan varsinaisesti sinisiä ole. Jossain valossa nimittäin vivahtivat siniseen. Ne on ostettu Tampereen Lanka-aitasta (muistaakseni se oli lanka-aitta nimeltään).

    Se keltainen tunika on muuten nopea neuloa eikä tarvitse isoa kokoa välttämättä tehdä. Minäkin tein koon S/M ja siitä tuli silti melko väljä.

    Mehiläisvahanapit ovat aika arvokkaita. Nuo on tosin pelastettu lopetetun lankakaupan jäämistöstä halvalla. 🙂 Kai niitä jostain saa tilattuakin. 🙂

    • Pia sanoo:

      Hei Laura 🙂
      Tosissaan olenkin tykännyt. Paketit on kyllä olleet niin mun näköisiä!
      Kyllä mä joudun sen keltaisen paidan itselleni vielä kutoa on se vaan niin ihana!!
      Kokeilin jo googlailla nappeja, mutta vielä ei ainakaan onnistanu :/ Onneks mulla nyt on noi sun lähettämät, niille kyllä on kovasti käyttöä.
      🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s