Uusi lempikesäkassini <3

Minä jo ehdinkin odotella, että milloin kesäkassini saapuisi.. Minäkö muka kärsimätön??
Ja kun eilen sain tietää että minun salainen kesäkassini tekijä, joka sitten tänään paljastui Heidiksi ( http://reddragonknitting.blogspot.fi/ ) oli kassin postittanut eilen niin täällä onkin sitten tänään heti kaatosateen rauhoituttua juostu postilaatikolla vartin välein..

Itseäni toistaen: Minäkö muka kärsimätön?

Kuoresta paljastui mitä ihanin kesäkassi! Juuri minun näköiseni ja kokoiseni. Siihen mahtuu mukavasti kaikki mitä kesäisin mukanani raahaan. JIPII!!
Ja todellakaan en ymmärrä missä siinä olisi jotain korjattavaa, vaikka Heidi niin väittääkin. Taitaa rouva siellä olla pahemman sortin perfektionisti 😉

Ja katsokaa muutki, eikös ole hieno!!

Ja pikkuisen pääs Heidi mua huiputtamaanki.. Oli laittanut mukaan kylkiäisiä!! NallePuh muki, josta tulee minun soppamukini! Pääsee koekäyttöön heti tänään.. Ja sitten kaksi virkattua kirjanmerkkiä!! Heidi, mikäs juttu tää ny sit oli?? Mähän pyysin saada ostaa!! Ja Tico-Ticoa, kuten olimme aiemmin jo puhuneetkin. Taitaa tarkoittaa sitä, että saan neuloa tuon kesähameeni valmiiksi. Pikkasen jo ajattelin, että jos jotain uutta aloittelisin, mutta nyt kyllä kudon tuon valmiiksi ensin..

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen Kesäkassi 2012 kierrokseen!! Paitsi itse tekemääni kesäkassi nro1:seen.. Ja kun tuolla naamakirjassa aamulla kirjoittelin, että tähän postaukseen piilotan sen itse tekemäni niin tässä nyt sit sekin.. :/

(mokomakin ompelukoneeni, joka ei suostu toimimaan niin hyvin kuin haluaisin sen toimivan!!)

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, kesäkassi 2012-vaihto. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

13 vastausta artikkeliin: Uusi lempikesäkassini <3

  1. Heidi Olkila sanoo:

    BTW: Sie oot tehnyt samanlaisen kesäkassin kuin mie viime kesänä tein sarille: http://reddragonknitting.blogspot.fi/search/label/Kes%C3%A4kassi%202011%20-vaihto
    Mie tosin tein pinkkinä :).

    Enhän mä nyt voinut itseäni heti paljastaa Sinulle :D. Sattui hyvä arpaonni sinulla. Kirjanmerkkejä sen takia kaksi, koska en tiennyt, että kerkiätkö toisesta suorituksen tekemään. Ja kerroit olevasi suuri kirjojen kuluttaja. Itse en enää niin lue, mitä aikoja sitten.

    Mukia etsin, etsin ja etsin. Tiesin, että minkä haluan laittaa matkaan, mutta en meinannut löytää.

    • Pia sanoo:

      Oon vai?? Veikeetä! 🙂 Pitääpä heti kurkata…
      Joo, katos, paljonkin samanlaisen. Mun tekemä on vaan olkahihnallinen..
      Muuten, aamulla tein siitä toisesta sen suorituksen.. Kumpikohan se noista on? ;D

      • Heidi Olkila sanoo:

        On mullakin tuossa olkahihna :). Kangaskaupasta ihme ja kumma löytyi paksua hihnaa. Epäilin, ettei täältä löydy sellaista, mitä haen, mutta yllättivät. Ei vain näy kuin vähäsen tuossa oman kuvan takana tuo hihna.
        Laitoitko muuten vuoren tuohon omaan kassiin? Ja eikös olekin siitä yhdestä kirjasta tuo ohje? Ainakin oma on 😀

      • Heidi Olkila sanoo:

        Niin ja v.punaisen olisin ollut lähettämässä sitten, kun suoritus näkyy ;). Mutta laittelin tuplasti 😀

      • Pia sanoo:

        Molemmat on jo käytössä 😀

  2. Pia sanoo:

    Laitoin vuoren joo.. Punaisesta vakosametista. Ei mulla kyllä mitään ohjetta ollu vain ajatus siitä, että joku ”merihenkinen” olis kiva, kun merenrantakaupungista lähettää merenrantakaupunkiin..

  3. Heidi Olkila sanoo:

    Eikös olekin kiva postipoika :). Mie hänelle, että jopas hän minua lahjoo, kun paketteja on sylitäynnä:). Ei ne varmaan aattele, että Olkilan perhehän se paketteja saa. Tosin suurimmassa osassa on lukenut minun nimi :D. Muutama mainoslehti oli vain käsissä minun postien lisäksi. Hyvä, että pysyivät toisen sylissä.

  4. Pia sanoo:

    Hih, se varmaan ajatteli, että onneks syksyn sny kierroksen loppumiseen on vielä pitkästi aikaa, kun kuitenkin lähipiirissään on joku sny-rinkiläinen niin tietää mistä on kyse 🙂

    • Heidi Olkila sanoo:

      Niin, mut eihän missään paketissa, mitään sny:stä lukenut XD.
      Itsellä vain hyvä mieli, kun postia tulee useasti. Mutta sitten on myös mietintä, että miettiivätköhän posteljoonit koskaan, että miten joillekin voi useasti paketteja tulla :D.
      En pistä vastaan kyllä. Onneksi ei satanut vettä, kun toi tämän päivän postin. 😀

  5. Saikku sanoo:

    Kiitos kaunis. Sain kesäkassin maanantaina heti kun Tukholman reissulta palasin, mutta matka vei kaikki voimat ja nyt vasta pääsin koneen ääreen ja kiittämään tekijää. =) Vielä en ole raaskinut käyttöön ottaa, olen vain ihaillut uutta kassiani. =)

    • Pia sanoo:

      Hei Saikku 🙂

      Kiva jos pidit kassista! Sain sen neliskanttisen napin Snyltäni ja se taitaa olla steariinia jos nyt oikein muistan, tuolla aiemmin jossain postauksessa siitä kyllä lukee tarkemmin. 😉

  6. Tyrmäävän upea kassi! Heidillä on taito hallussa.

Jätä kommentti