SNY paketti nro2.

Tänään se sitten saapui! 🙂 Mitä ihanin SNY paketti.

Neuleita naisille lehti on minulle ihan uusi tuttavuus, kuten myös Dropsin Delight langat. Pakko myöntää, että pähkinäsekoituspussi on jo varsin tuttu 😉

En oikein malttaisi odottaa, että pääsen lankohin käsiksi, mutta aion tarkkaan miettiä mitä niistä neulon. Asusteita ei ole koskaan liikaa, että on varsin mahdollista, että esim. pitkävartiset sormikkaat olisi yksi vaihtoehto.. Aika näyttää.

Kovasti kiitoksi armas Sny:ni ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Kivaa-Kivaa-Kivaa, SNY SYKSY 2011, suunnitteilla. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: SNY paketti nro2.

  1. SNY sanoo:

    Voi kuinka kivaa että pidit paketista,vaikka kortti tapaturmaisesti jäikin paketin ulkopuolelle 🙂

  2. SNY sanoo:

    Marraskuu kolkuttelee ja joulukin lähestyy. HUI! Mikäs on sinun joulun värisi? Minä en ole koskaan ollut joulunpunaisen tai vihreän ystävä, mutta valkoista ja hopeaa, se on minulle joulua se. Mitkä värit sinua ystäväiseni kiehtoo joulua ajatellessa?

    • Pia sanoo:

      Voi ei.. Kuin tää kommentti on menny ihan ohi?? Mutta vastaus kuitenkin on se, että valkoinen ja hopea on myös mun jouluvärit nykyisin.. Viime jouluna meni kaikki verhot uusiks ja nyt kun pitäis uusia usko, toivo ja rakkaus, olen tosissani miettinyt, jos ostaisinkin valkoiset… Saas nähdä miten käy? 😉

  3. MysteryKnitter sanoo:

    Kivan paketin olet saanut.

Jätä kommentti