Kädentaito-messujen saldoa

Aamulla klo 6:00 starttan linkkari kohti Tamperetta. Suuntana kädentaito-messut. Minulle ensimmäinen kerta, ystävälleni neljäs tai viides. Hän lupasi pukata minua pyörätuolissani kojulta toiselle ja siksi uskaltauduin lähtemään mukaan.

Ja olihan siellä nähtävää ihan matalaltakin tasolta. Harmi vain, että kukkaro ei sallinut ostaa kaikkea mitä halusi, mutta uskon, että jokainen messulla kävijä ajatteli ihan samoin.. Kaikkee ihanaa joka koju täynnä.

Minulla oli tarkat suunitelmat mitä lankoja ostaisin. Ja joka lankakerälle onkin tarkka suunitelma miksi ne muotoutuvat. Eli messujen saldona minulle tulee tunika, villasukat ja lapaset. Ja tietenkin Lankatuvasta ostamistani langoista, joista tulee säärystimet ja kauluri.
Ja ystävät, kannattaa pitää Lankatuvan sivuja silmällä!!! Jotain kivaa tiedossa alkaen joulukuun ensimmäinen päivä! 😉

Tässä kuva minun messusaldostani (luulisin ettei kuvasta unohtunut mitään 😉

IMG_2609
Tuo ihana lasitaide-koru oli ”tuliainen” rakkaalle tyttärelleni ❤   Hän kun on samanlainen korufriikki kuin minä ja Mussakin 🙂

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Kädentaito-messujen saldoa

  1. Salaneuloja sanoo:

    You lucky woman! I mean that you got there.

    • Pia sanoo:

      Oh yes… I was sure it will not happend but lucky me I have a really god friend and she helped me hole long day.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s