Blogihaaste

Yleensä en haasteita ”ota vastaan”, mutta tämä oli sen verran hauska, että mielelläni otan tähän osaa.. 😀

Sain blogihaasteen Silmukoita blogin NannaP:ltä
Haasteen tarkoituksena on saada näkyvyyttä ja lisää lukijoita blogeille joilla on alle 200 lukijaa.

Säännöt:

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestä.
2. Jokaisen haastetun tulee vastata 11 kysymykseen, jotka haastajasi on valinnut
3. Haastajan pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastajan tulee valita 11 blogia joissa on alle 200 lukijaa
5. Sinun tulee kertoa kuka sinut on haastanut ja kenet sinä haastat
6. Ei takaisin haastamista

18bl.gif_595
11 asiaa minusta
1. Olen hieman ujo
2. Lanka on mielestäni vieläkin uskomaton keksintö.
3.Tähänkö tää jo pysähty?
4. Omistan 8-9 silmälasit, joista viidet ovat jatkuvassa käytössä.
5. Vaikka olen hämäränsokea niin villasukat voisin kutoa vaikka silmät kiinni
6. No joo, pakko se on myöntää.. Yksi pahe vaihtui toiseen -nuuska tupakkaan.
Älkää tuomitko
7. Tärkeintä elämässä, nyt ja aina -rakkaat lapseni
8. Mä oon kenkäfriikki, mut mitäpä niitä ostelemaan, kun liikun niin harvoin missään
9. Koti on mun turvasatama, paras paikka mitä tiedän
10. Mä oon ihan järjettömän sukurakas, mutta vähän pitää rajoittaa, kun mies ei ole ihan
yhtä sukurakas (=ei todellakaan ole 😉
11. Hitto soikoon, mä oon niin tv:n orja kuin vaan voi olla. Viikonpäiväni kuluvat tyyliin ”torstaina Olipa kerran” jne… En tiedä onko tiistai tai lauantai ellen ajattele tv-ohjelmia. Tai no, tiistain tiedän siitä, kun silloin on neulekahvila 🙂

Minulle annetut 11 kysymystä:
1. Paras ystäväni: Onneksi he ovat! ❤
2. 3 asiaa jotka ottaisin mukaan autiolle saarelle: käsitöitä, vesipullo ja kännykkä
3. Mikä saa minut näkemään punaista: Heh monikin asia, mutta rasismi on kyllä listan
     kärjessä
4. Mikä minua ilahduttaa? No tietenkin perhe ja läheiset, sitten meri -ehdottomasti, ja
    hymy 🙂
5. Heh, no painoa ei tiedä kukaan 😉
6. Suosikkiaamupala on kyllä kahvi ja kaurapuuro
7. Mieleenpainunein opettaja ja miksi? Hmm.. Hän oli ala-asteem rehtori. Kertakaikkisen
    hyvä sekä ihmisenä kuin myös opettajana.
8. Paras luonteenpiirteeni? Oon kyllä muuten kiltti
9. Mikä eläin kuvastaa minua parhaiten? Tätä pitäis varmaan kysyä perheeltä..
10. Millainen musiikki minua puhuttelee? No, metalli on se ykkönen ja toki rock, reggae ja blus on kovia… Äsh.. Kyllä mua puhuttelee kaikki joka ei ole suomalaista tai ruotsalaista iskelmää tai muuta sellasta paskaa
11. Pisin kuulakaari: Hei come on… Siitähän on yli 30v kun oon kuulaan koskenut eli ei hajuakaan, mut heitän sit ihan muka ihan pokkana, että 18,5m       As if…

Edit kl. 22:24   Meinasi ihan kysymykset unohtua..

1. Mieleisesi lankalaatu?
2. Kirjoneule tai aran?
3. Yksin tai yhdessä neulominen?
4. Mitä kokkaat mieluiten?
5. Siirrätkö kotitöitä mielelläsi hamaan tulevaisuuteen?
6. Sotkeeko työ hyvän harrastuksen tai hyvä harrastus työn?
7. Kutominen, virkkaus tai kanavatyöt?
8. Onko liikunta osa elämääsi?
9. Millä kielellä kudot?
10. Ufoiletko?
11. Neulotko suurta huolellisuutta vaativia töitä?

11 haastamaani blogia:

1. Stickäventyr
2. MunSunMeitin
3. Pauletten puuhailut
4. Heidin aherrukset
5. Kartiinan kakku ja käsityö
6. Tassullinen
7.http://tunteitajatarinoita.blogspot.fi/
8. Isoäidin jalanjäljillä
9. Haaveilua ja villalankaa
10. Koskaan ei ole liian myöhäistä
11. Präntöön kruppukräätäri

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Blogihaaste

  1. Matonkude sanoo:

    Kiitos haasteesta!

  2. rentukka sanoo:

    Hei Pia! Vastaukset kysymyksiin luettavissa nyt blogissani 🙂

  3. Nanna sanoo:

    Kiva kun tartuit haasteeseen. On hauska oppia uutta ihmisistä, ihan vieraistakin 🙂
    Mukavaa kässäsyksyä sinulle!

    • Pia sanoo:

      Hei Nanna,
      tartuin toki, kun haaste oli niin mukava 🙂

      Kiitos, oikein mukavaa kässäsyksyä sinulle myös!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s