Kesätakin eteneminen

Kivasti on kesäksi tarkoitettu takki edennyt. Haluan takin, jonka voi tarvittaessa sujauttaa vaikka laukkuun ja kaivaa sieltä esiin jos pikku vilu yllättää. Mutta pientä päänvaivaa on tuottanut se kuinka pitkäksi takin kudon. Takki on aloitettu ylhäältä ja nyt se on mielestäni oikein sopivan pituinen. Mitäs mieltä olette?

IMG_2413

Eli pituus on jotakuinkin juuri ja juuri oikean pituinen. Kudon takkia ilman ohjetta (mikähän siinä on kun ohjeet aina on muka ”ei niin minua”?) ja mikäli kaikki menee kuten mielessäni olen kuvitellut niin etuosaan tulee pienet lipareet, kun olen lisännyt etukappaleen molemmin puolin silmukoita suunilleen kappaleiden keskikohdalle.. Pian se sitten selviää miltä näyttävät… Huiiii… Jännittää…

_____________

Tämä muuten on 175 postaus 🙂 Ja kun tänään katsoin kommentteja huomasin, että Salaneuloja on ollut ahkerin kommetoija. Hän on kommentoinut 150 kertaa!! Olet Salaneuloja ansainnut jonkin pienen huomionosoituksen aktiivisuudestasi! Laita mulle nimi ja osoitetietoja sähköpostiin (pimahla (at) gmail.com) niin voin joku päivä yllättää sinut 😉

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Apua kaivattais.., keskeneräistä, ongelmaista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

10 vastausta artikkeliin: Kesätakin eteneminen

  1. mikaelasme sanoo:

    Kun takki tuntuu mukavalta päälläsi, silloin se on oikean mittainen 😉 Ihan hyvältä näyttää!! Tosi herrku toi väri!

    • Pia sanoo:

      No on kyllä! Mä vaan jo niin mielelläni alkaisin jo jotain muutakin kutomaan. Kovasti oon jo suunitellu mitä tulee mukaan reissukäsitöiksi 😉

    • Pia sanoo:

      Niin ja nyt ku kuvaa katoin kunnolla ni huomasin, että eihän takintekele oo ees kunnolla päällä vaan kaulus on jossain tuolla korkeella piilossa..Eli pituus on varmasti oikea 🙂

  2. mikaelasme sanoo:

    Hyvältä minun mielestä näyttää! Tiedån, ettet halua pitkää neuletakkia, silloin tämä on just eikä melkein 🙂

  3. Matonkude sanoo:

    Kiva väri!!
    Ja miten ihmeessä osaat tehdä sen ylhäältä alas ja ilman ohjetta :O
    Et viittisi kirjoottaa siittä ohjetta? 😉 Voist jollekin tulla terpeeseen…
    Lykkyä lopputakkiin myös. Kivaa nähdä minkälainen siitä tulis sitten valmiina.

    • Pia sanoo:

      Voin laittaa jonkinlaista ohjetta tulemaan etanapostilla.. On mulla siihen olemassa ihan oikea ohje, josta voin laittaa selvitystä ja sitten voin kertoa miten sen itse teen, joka konsti kumma kyllä on aina toiminut.. Kirjoittelen vielä tällä viikolla 😉

  4. Salaneuloja sanoo:

    Kiitos. Laitan mailia kohta. Nyt vasta huomasin tämän, kun olen tätä aikajärjestyksessä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s