Wingspan #6

Niinhän siinä sitten kävi, että tuossa edellisessä postauksessa aloittamani tunika Norosta osottautui aivan liian tummaksi. Haluan kesäksi vaalen tunikan, joten nyt odotellaan Dropsin lankoja, joiden toimitusaika on parisen viikkoa… Ja minäkun olin niin varma, että parin viikon päästä tunika olisi jo päälläni.
Pitää varmaan lohduttaa itseäni sillä, että katson jos minulla olisi langat pinaattitunikaan, joiden ohjeen sain. Kiitos sinulle ystäväni ❤

Noro meni purkuun ja siitä sitten eräänä päivänä kudoin Wingspanin. Se on mukavan aivoton kudottava ja valmistuu nopeasti. Ja kaikenlisäksi tuolla Norolla siitä tuli muuten ihana! Ainut ongelma oli, että lanka  loppui himpun verran kesken, mutta huivihan tuli minulle itselleni niin ei se pahasti haittaa.

Mieleinen on. Kovinkin mieleinen!

IMG_2348Oho… Ois sen tietty voinu laittaa oikeaan muotoonsa ennen kuvausta, mutta näin tällä kertaa..

Tänään olen selaillut virkkausohjeitani, joita minulla löytyy aikamoinen määrä. Haluan jotain virkata tärkeälle ihmiselle -Tarjalle joka lähetti minulle valtavan määrän virkkaukseen sopivaa lankaa.
Vielä en ole mieleistä ohjetta löytänyt, mutta kyllä se varmasti ajan kanssa löytyy.
Lämmin kiitos myös Raimolle, joka ystävällisesti sen paketin kävi postittamassa.

Olette ajatuksissa! ❤

 

Ja kiitos kaikille jotka olette kommentteja jättäneet. Mukava nähdä, että on jälleen uusia lukijoita ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, höpötystä, Huivielämää, Jotain valmista. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

8 vastausta artikkeliin: Wingspan #6

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Kaunis huivi!

  2. mikaelasme sanoo:

    Tuo Pinaattitunika minäkin haluaisin neuloa. Muutama vuosi sitten loin silmukat enkä sen enempää ymmärtänyt. Hyvin sekava ohje oli mun mielestä. Ehkä meidän pitäisi neuloa sitä yhdessä, saisi sitten pähkäillä kaksistaan jos ei jotain ymmärrä 😉

    • Pia sanoo:

      Ei ollenkaan huonompi idea 🙂
      Varsinkin kun ajattelee, että mun pitää tehdä siitä isompi kuin ohje on… Siinähän sinä osaat auttaa.
      Milloinkas aloitetaan? 😉

  3. Lila sanoo:

    Kaunis huivi 🙂 Pinaatti minunkin pitäisi ottaa puikoille, ajattelin siskolleni tehdä syntymäpäivälahjaksi.
    Oikein mukavaa huhtikuun loppua sinulle ❤

    • Pia sanoo:

      Kiitos Lila 🙂
      Mulla on kovasti harkinnassa, että huomenna lähtisin katsomaan pinaattiin lankoja, jos keksisin jonkin kivan

      Mitä mukavinta huhtikuuta sinulle ❤

  4. Salaneuloja sanoo:

    Beautiful Wingspan.

    • Pia sanoo:

      And right now I`m getting so tired on Wingspangs.. When I get this one witch I¨m knitting right now ready I won¨t even think Wingspangs for a long long time..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s