Sain välimuistamisen <3

Tuo minun ihastuttava snyni oli laittanut minulle välimuistamisen. Ja minkä mukavan välimuistamisen laittoikaan!!

Minä sain kirjan Lankakaupan tyttö! Olen sen kerran lukenut, sen jälkeen muutkin sarjaan kuuluvat kirjat ja joo-o… Vähän hömppää, mutta niin mukavasti kirjoitettua hauskaa hömppää, että tuo kirja tuosta lähtee nyt huomenaamuna mun mukana kohti Hunurijärveä, kun iltalukemiseksi pitää kuitenkin jotain olla mukana.
Kuoresta löytyi myös kiva lakka-aiheinen rintaneula. Kivaa!! Kiitos kovasti! Kyllä rintaneula tulee takuulla käyttöön!

 

IMG_2278

IMG_2279

 

 

Kiitos Snyni! 😀

 

Huomenna se sitten koittaa. Neuleleiri koittaa! Pakkaan kameran mukaan ja eiköhän siellä tule napattua kuvia ja toivottavasti saan jotain neulerintamallakin aikaan, että olisi täällä kerrottavaa sitten alkuviikosta. 🙂

Neulomisiin ystävät ❤

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): SNYkevät2013. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

5 vastausta artikkeliin: Sain välimuistamisen <3

  1. mikaelasme sanoo:

    Huomenta! Jostain syystä oli vaikeaa nukahtaa eilen, mahtaako olla reissukuume? 😉 Valitettavasti mun lista jutuista jotka olen unohtanut, kasvoi illalla, joudutaan Munsalan kautta menemään… Nähdään muutaman tunnin kuluttua!! 🙂

    • Pia sanoo:

      Ei mennyt hukkaan sun matkakuume!

      Kiitos ihanasta neuleleiristä! Ni finlandsvenska -ni kan det!

  2. Sny kevät 2013 sanoo:

    Olipa hauskaa että ennätit saada muistamisen ennen leiriä.
    Mukavaa matkaa!

  3. Salaneuloja sanoo:

    Enjoy the trip!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s