Oli jälleen hyvä postipäivä

Pakko tunnustaa että jo pari päivää sitten. Jotenkin ollut niin täysin voimaton olo, että en ole jaksanut ajatellakkaan bloggaamista, enkä oikein jaksaisi vieläkään, mutta nyt ei anna enää luonto periksi.

Aivan, jälleen oli snyni muistanut minua ihanalla paketilla. Samana päivänä posti toi ihanan Haruni-huivin, joka minulle oli kudottu ja ihan minun värillänikin. Huivi nyt tuli heti käyttöön niin tähän hätään en sitä ole kuvannut, mutta sny-paketin kylläkin kuvasin kutakuinkin heti kun sen sain, sen verran viiveellä tosin, että ehdimme karkkipussin repiä auki 😉

IMG_2273Ja nukkekotiakin oli jälleen muistanut.. 🙂

Kiitos sinä ihana Snyni! Varovaisesti olen huivia jo aloitellut.. Valmistuminen voi kestää, kun huomasin, että sitä ei kyllä väsyneenä kannata kutoa ja mikä sitten mättää, on se, että olen koko ajan väsynyt… Ei mikään vitamiinimäärä ja ulkoilma tunnu riittävän..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNYkevät2013. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

9 vastausta artikkeliin: Oli jälleen hyvä postipäivä

  1. Heidi Olkila sanoo:

    hieno maaliskuun paketti.

    kiva, kun olet ottanut huivin käyttöön <3. Tosin, varmaan kannattaa pingottaa uudelleen, koska mie en tiiä, miten kuuluisi pingottaa.

    • Pia sanoo:

      Voi olen toki! Se on ihana ❤
      En mä kyllä malta sitä uusiks pingottaa, koska se kyllä "istuu" kaulalle ihan hyvin muutenkin!

  2. hopeahippu sanoo:

    Kivan oloinen paketti! Haruni on tosi kaunis huivi, kun vaan itselläkin riittäisi kärsivällisyys sellaisen tekoon 🙂 Pari pingotusta olen itsekin kokeillut, ja joko tuntuu ettei nuppineuloista ole mitään höytyä tai vetävät muutaman langan typerästi repsottamaan taikka sitten pingoton niin tiukkaan, että nuppineulat lentelevät, jos käyttövaatteesta on kysymys eikä seinälle ripustettavasta taulusta niin ei kai se ole niin turhan tarkkaa 😉

    • Pia sanoo:

      Mä oon pikkasen laiska pingoittaja.. Jos itselleni teen jotain niin aina yritän, jos säästyisin koko pingottamisesta. Valitettavan harvoin se vain onnistuu..

      Oikeassa olet hopeahippu, ei tosiaan oo turhan tarkkaa. 🙂

  3. Heidi Olkila sanoo:

    Ihanaa kuulla muiltakin, ettei niin tarkkaa ole :). (Ei mulle ainakaan 😉 )
    Tärkeintä se, että sain tehtyä iloiseksi. Tuo lanka on niin ihanan pehmeää ♥

  4. Sny kevät 2013 sanoo:

    Hups!
    Minne lienee aiempi kommenttini lentänyt??
    Mutta eihän se hirmunen haitta ole vaikka uudemman kerrankin täällä sinulle käyn kirjoittelemassa.
    Kivaa että paketti tuli perille. Toivottavasti pidit langasta vaikka valkoista olikin.

    Koitahan voida hyvin ja viettää mukavia kevätpäiviä neuloen 🙂

    • Pia sanoo:

      Koitin etsiä aiempaa kommenttia, mutta ei löytynyt eli kiva, että kommentoit uudelleen. 🙂

      On se lanka kyllä niin ihana, matkaa muuten mukaan leirille!

      Aurinkoista ja miellyttävää kevättä sinulle!

  5. Salaneuloja sanoo:

    On sulla upea SNY!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s