Varpaita palelee..

Ärsyttävää kun varpaita palelee koko ajan. Ja mulla on ollut kamalaakin kamalampi villasukka ongelma. Auttakaa jos keksitte mikä menee vikaan..

Lähes kaikki sukat mulla on kulahtanut ihan muutaman käyttökerran jälkeen.. Varret on levinny niin, että ei meinaa sukat enää pysyy jalassa millään.. Tai no sit jos änkee housun lahkeet niiden sisäpuolelle..

Viime kierrolla sain Lilalta ihanaa lankaa, josta kudoin ensimmäiset sukat sillon kun olin siellä Petreassa ja nyt eilen sitten aloin kutoon toisia. Näistä ainakin tiedän, että eivät kulahda. Jos ensimmäiset nimesin Luumuiksi olkoon nämä sitten Joki…

IMG_2269

 

Muuten, olen ihan unohtanut, tai ainakin oletan, että olen unohtanut kertoa, että mut löytää Ravelrystä nimimerkillä Pimarina.. Pikkuhiljaa yritän ihan oikeasti opetella käyttää sitä..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): sukka maailmaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Varpaita palelee..

  1. Sny kevät 2013 sanoo:

    Toiset sukkat mullakin on juuri tuollaisia kulahtaneita ja toiset taas pysyy kuosissaan. Kaipa se on sitten vaan langasta johtuvaa.
    Palelevat varpaat on ikävät!

    • Pia sanoo:

      Ja sen ku ina tietäis mistä langasta milloinkin tehdä… Mä oon ajatellu, että vastasuudessa en tee mitään sukkia sellasella langalla jossa ei vartavasten lue, että se on sukkalankaa..

  2. Salaneuloja sanoo:

    Voi…Minua tarvitaan kotona liikaa, jotta voisin lähteä minnekään kovin kauas. Harmittaa itseänikin, mutta kaikki se järjestely, jota pitkään matkaan tarvitaan, stressaa minua niin, että on parempi, että elän näin vaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s