Helmikuun SNY-paketti

.. joka tuli jo toissapäivänä…

Anteeksi Snyni kun en heti ehtinyt postaamaan, mutta emolle kyllä meni tieto asiasta vielä saman päivän aikana.

Jo laatikkoa avatessani tiesin odottaa jotakin kivaa ja ei minun todellakaan tarvinut pettyä, päinvastoin.

IMG_2257

 

Paitsi, että vähän minua kyllä pidettiin jännityksessä. 🙂
Nukkekotia muistettiin myös. Nyt siellä on silityslauta ja rauta ja muuten prinsessaleivoksiakin..
Ja tuo kaunis valkoinen sydänrasia oli avattava, ennenkuin sain selville mitä muuta se piti sisällään..

IMG_2258

 

2 vyyhtiä herkkää lankaa, joka todellakin päätyy huiviksi, ehkä jopa piankin 😉
herkkuteetä, vadelmamantelisuklaata, silmukkamerkkejä ja snyni tekemä kaunis kortti.

Herkkuja täynnä koko paketti!

Lämmin kiitos Snyni ❤

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNYkevät2013. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

13 vastausta artikkeliin: Helmikuun SNY-paketti

  1. Sa He sanoo:

    Oletpa saanut mukavan paketin! On tämä ”salailu” vaan kaiken sen arvoista 🙂

    • Pia sanoo:

      Aivan totta! Minulla on jälleen ihana salainen ystävä, toivottavasti myös sinulla! 🙂
      ps. kiitos vierailusta blogissani!

  2. Lila sanoo:

    Oletpa saanutkin kivan paketin ❤ Sinulla on käynyt tuuri snysi kanssa 🙂 Niin minullakin, vaikka helmikuun paketti ei vielä ole tullutkaan! On vain sellainen etiäinen oman snyni suhteen ❤
    Ja sitäpaitsi sinä olet ehdottomasti ansainnut ringin kivoimman sny:n, olet sinä niin ihana ❤ ❤ ❤

    • Pia sanoo:

      Voi Lila <3<
      Mä oon kyllä niin iloinen siitä että olit mun snyni. Niin vaihtui salainen ystävyys oikeaksi ystävyydeksi ❤
      Koen elämän rikkaammaksi kun olen saanut tutustua sinuun.
      Toivottavasti saat oman pakettisi pian. Mukava kuulla, että uskot oman snysi olevan mieleisesi. sinä jos joku olet sen ansainnut!

      • Lila sanoo:

        Minäkin olen tosi tosi iloinen asiasta, että ”törmäsimme” ❤
        Minä koen ihan samalla tavalla, tapasimme siis juuri oikeaan aikaan! 🙂 ❤
        Kiitos Pia ❤

  3. Heidi Olkila sanoo:

    Huikean ihana paketti!
    Ja langastahan muotoutuu tietenkin: Haruni! 🙂

    Ihanaa, kun olen saanut saatettua teidät yhteen ❤

    • Pia sanoo:

      Heidiseni, voipi olla, että ei tule Harunia 😉
      Minä tosin haluan Harunin, mutta sen näen jo ohuena ja ruskeana..

  4. Sny kevät 2013 sanoo:

    Kivaa kuulla, että paketti oli mieluinen ja lankaakin ajatuksissasi jo puikoille käy:)
    Oikein mukavaa Ystävänpäivää Sinulle!

  5. KäteväEmäntä sanoo:

    Kivan paketin olet saanut.

  6. Salaneuloja sanoo:

    On se upeaa, että Lila ja sinä tulette toimeen noin hyvin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s