Kyllä mua nyt hemmotellaan <3

Sain Snyltäni kortin välimuistamisena. Todella kaunis maisemakortti ja niin kauniilla tekstillä.
Lämmin kiitos! <

IMG_2251Olisipa mukava jos näin kaunis talvinen maisema olisi jossain ihan lähellä.

Olen tainnut paljon höpötellä siitä, kuinka paljon pidän postikorteista koska sain tänään myös toisen kortin. Tiesin pakettia odottaa, koska Lila oli minulle kertonut postittaneensa sen ja arvatkaa maltoinko odottaa himaan ennenkun paketin aukaisin.. Ehei, se aukaistiin jo autossa. Ensimmäisenä näin että siellä on jotain varmasti ihanaa punaista, toiseksi näin söpön kettukortin 🙂
En kuitenkaan autossa katsonut mitä punaista Lila oli mulle kutonut. Istuin ja ihmettelin, että joku on nähnyt noin paljon vaivaa takiani. Ihana olet Lila ❤

IMG_2253

Millekähän repolainen noin makeasti nauraa?? Varmasti sille ihanuudelle, että voi istua valkovuokkojen päällä ja aistia, että hartaasti odotettu kesä on aivan oven takana..

Mutta ennen kesää on kyllä poncholla kovastikin käyttöä..

IMG_2245

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNYkevät2013. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

9 vastausta artikkeliin: Kyllä mua nyt hemmotellaan <3

  1. Sny kevät 2013 sanoo:

    Pientä postia on aina kiva saada ja myös lähettää.
    Voi miten kaunis poncho!
    Ystävyyttä ei voita mikään 🙂

  2. -H- sanoo:

    Onpa SNYsi lähettänyt salaperäisen oloisen kortin.

    • Pia sanoo:

      Aivan! Hän on selvästi päättänyt pysyä salaisena loppuun asti..
      Ei pienen pienintä vihjettä saa mistään irti 🙂

  3. Lila sanoo:

    Ole hyvä ❤ Oli kiva kun sain sinut iloiseksi 🙂

  4. Pia sanoo:

    Oi, hymy ja sydän unohtui.. 🙂 ❤

  5. Salaneuloja sanoo:

    Tyrmäävän upeaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s