Lankaa-lankaa-lankaa…

Monista tuntemistani neulojista poiketen mulla ei oo mitään suurta lankavarastoa, mikä ajoittain on sapettanu mua aika tavalla, kun yleensä joskus myöhään illalla sitä keksii, että just tuo huivi tai sellaiset sukat olis kiva kutoa ja sitten ei siihen sopivaa lankaa olekkaan kaapissa..
Tänään muutin tilannetta vähän enemmän oikeaan suuntaan. Lankavarasto täydentyi näin:
IMG_2223Siinä onkin muuten mukana elämäni ensimmäinen Noro kerä. Kauan kesti ennenkun sen maltoin ostaa. Regiaan olen tutustunut ennenkin ja Estellekin on vanhastaan tuttu kaveri. Pitihän sitten ostaa 100cm vaijeri KnitProhon ja yhdet Addin pyöröt, jotka nekin on elämäni ensimmäiset.
Estellestä haluan itselleni takin, mutta pikkusen olin viikkovillissä kun laitoin tilauksen sisälle ja osti hieman liian vähän.. Kenkutti, kun  olin ajatellut sitä aloittelevani tänään. Mutta puikoille päätyikin sitten Regia, josta kudon kirjoneulesukat itselleni. Tässä alku kuvattuna ihanan joululahjaksi saamani ihanan huivin päällä:

IMG_2224(ja jälleen ajattelen, että tulisipa kesä ja kärpäset niin vois nää kuvat ottaa ulkona luonnonvalossa)

Muuten sain minä lankaa joulupukiltakin. Ihan saman ystävän toimittamana kuin tuo huivi… Kilttiäkin kiltimpi ”tonttunen” ❤

IMG_2222

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, lisää lankaa :). Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

7 vastausta artikkeliin: Lankaa-lankaa-lankaa…

  1. Mikaela sanoo:

    ❤ Ihana lankakasa 🙂

    • Pia sanoo:

      Sanos muuta! Lankatupa on lempipaikkani ostaa lankaa! Sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsen.. ❤

      Ja lankaa tarvin lisää!!!

  2. Nice socks you have as your WIP.

  3. I am sure you will get them done in no time. Socks, that is.

  4. Kivi sanoo:

    Ihanasti lankaa =D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s