UWA 2013

Ensimmäistä kertaa olen osallistumassa Uwa:an.. Harmi kun hukkasin Novita-klubin salasanani, enkä pyynnöstäni huolimatta ole saanut uutta niin en pääse sinne päivittämään listaani. Höh!

Luulin, että mun olis vaikea keksiä ne 12 työtä, mutta äkkiä mä keksin 11 ensimmäistä. Sitä en vielä tiedä missä järjestyksessä tulen neulomaan, mutta olettaisin, että aloitusjärjestys tulee olemaan kutakuinkin numero järjestyksessä.
Järjestin tyhjän monitoimilaatikon, joka on koko ajan sekä esillä, että piilossa niin pidän UWA työt siinä niin en niitä sitten semmosessa ”voi ei kaikki on kesken”-puuskassa piilota niin, etten niitä sitten enää löydäkkään.

Tänään en vielä aloita, huomenna kylläkin, kaivoin  ensimmäistä aloitusta varten langan jo esille 🙂  Eka pitäis kyllä nuo mun sukat saada valmiiks.. Kaikkiin UWA töihin ei ole lankoja valmiina, mutta lähes kaikkiin kuitenkin.

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): höpötystä, suunnitteilla. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: UWA 2013

  1. Salaneuloja sanoo:

    Ota rennosti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s