Snyltä välimuistaminen… JEEEEE!!!!!

Tuli kyllä välimuistaminen niin  täysin puun takaa kuin olla ja voi!
Ja juuri tänään, kun olo on ollut väsynyt, tosi väsynyt. Mikä sopiva päivä! Jo tuli tähän akkaan virtaa!

Kun Mies toi päivän postin mulle, tai siis sen osuuden jossa näkyi mun nimi, niin mä otin tuon kirjekuoren käteen niin, että kirjekuoren takapuoli (siis oikeesti, nyt jäin miettiin että onko se takapuoli?..Persus.. Heh..)  oli siinä mun silmien edessä. Mä vaan ajattelin että joku fiksu ihminen on lähettäny mulle nuuskapurkin (miten niin alkaa oleen vähissä?), mutta sitten kun mä käänsin kuoren, että katson kuka on ollut niin fiksu näinkin Sny:ni käsialan.. KivaaKivaaKivaa!!! Jotain mukavaa tiedossa selvästikin…

KIITOS SNY:NI ❤

Lisää jatkoa sarjaan -miten osasitkin? On niin mieleinen yllätys ettet osaa arvatakkaan!

Mä oon Muumi fani.. Ollu reilusti yli ”kääk”-vuotta… Ja saamassani Muumi-postikortissa lukikin: ”sateen jälkeen paistaa aina aurinko”  Niin totta!

Ja nyt mystiikkaan tai sattumaan.. Kumpaakohan tämä olis? Tiedätkö Sny:ni…  Meidän perheen lapset on kasvanu Petteri Kaniinin ja Penna Pupun kanssa!! Siis mä rakastan Beatrix Potterin satuja!! Silloin kun elokuva Beatrix Potter tuli myyntiin niin mun tietenkin oli ihann pakko ostaa se.. Se on mun takuu-elokuva! Jos vain on kivut pahimmillaan ni se on elokuva jonka laitan pyörimään.. Siinähän myös Petteri ja Penna seikkailee ystävineen.. Ja heitä nyt vaan on pakko nähdä säännnöllisin väliajoin! 😉
Ei oo pakko olla aikuinen aikuinen, eihän??

Ja tässä yllätys sitten kuvina:

Eikä tässä vielä kaikki!!

Rasiassa oli tyylikkäitä silmukkamerkkejä! Niin kauniita… Ansaitsevat nekin kuvansa!

 

Kiitos Snyni!! ❤          Olet kyllä niin huippu!!

 

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

11 vastausta artikkeliin: Snyltä välimuistaminen… JEEEEE!!!!!

  1. Snysi :) sanoo:

    Oi, kiitos jälleen kerran kauniista sanoistasi ❤
    Sinulle on niin helppo laittaa yhtään mitään, tykkäät selvästi ihan samoista asioista kun minäkin 🙂 Mutta nyt minua jännittää ihan hirmuisesti, että olenko edelleen osunut oikeaan seuraavassa paketissa, joka muuten on korttia vaille valmis 😉 Taidan laittaa matkaan ihan lähipäivinä, niin sinun ei tarvitse jännittää loppu kuuhun 😀 Ja sitten ehdin vielä jotain pientä laittaa iloksesi vielä ennen joulukuuta ❤
    Ja ei, ikinä ei pidä tulla niin aikuiseksi ettei voi lapsellisuuksista nauttia! 🙂 Paljastan sitten itsestäni enemmän kun paljastan itseni, minä ikuinen kakara 😀

    • Pia sanoo:

      Sinähän ihan olet hemmotellut minua! Melkein olen tuntenut oloni tärkeäksi, kun olet niin nähnyt vaivaa mun takia. Ja oikeasti olet kyllä kaikessa osunut oikeaan niin tuskin sinun tarvitsee marraskuun pakettia jännittää. Varmasti on mieleistä.

      Kiva, että sinäkin olet kakara 😉

  2. Mikaela sanoo:

    Ihana välimuistaminen 🙂 Kokoan juuri pakettia omalle snyylle 😉

    • Pia sanoo:

      Minä kans olen ruvennut kokoamaan, mutta tuntuu jotenkin vaikealta keksiä mitä laittaisi, kun esim kynttilöitä ei voi laittaa… Mutta kyllä sitä hienon paketin saa kuitenkin aikaiseksi 🙂
      Oikein mukavaa päivää ystäväni! Ajele varovasti kun olet tien päällä, siellä on liukasta!
      Hali ❤

  3. Heidi Olkila sanoo:

    Siis huippu välimuistaminen!
    Ja itse en kerkiä ketään muistaa, vaikka olisi monta, ketä haluaisin muistaa..

    • Pia sanoo:

      Älä pode huonoa omatuntoa, vaikka et kerkeäkään, kyllä se ehtimisen aika jossain vaiheessa tulee..

  4. Matonkude sanoo:

    Voi miten ihana välimuistaminen =D
    Ja vielä niin nappiin mieltymyksesi kanssa!

  5. Salaneuloja sanoo:

    Jotkut osaavat. Hieno paketti.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s