Olgat jälleen!

Mä olen kovasti mieltynyt Olga sukkiin! Itselläni oli käytössä yksi ikivanha pari monen monta vuotta ja aina mietin, mikä malli varressa oli.. Sitten kun sen löysin, onkin monen monet Olgat lähteny maailmalle mun puikkojen kautta.

Tällä kertaa sukat saa Anu, joka saapassukkia pyysi. Kyllä nämä saapassukista käyvät. Toivottavasti ovat vastaanottajalle mieleiset!

Kummasti tuo salamavalo vääristää väreja.. Kaikki pitäisi kuvata ulkona, mutta vettä kun tulee kaatamalla niin pysyttelen mielummin sisätiloissa.
Tässä ”tarkennuskuvaa” ilman  salamavaloa ja samalla pikku mainontaa samalla 😉

 

 

_____________

Tänään sitten keskitynkin Sikkon huiviin, kun puolet on tekemättä ja lupasin viedä sen hänelle huomenna kun menen kahville… Saas nähdä joudunko pyörtämään puheeni..

Äitini esitti minulle pyynnön, että neuloisin Nadaan (paikallinen kirpputori) missä hän on hyväntekeväisyystyössä, lasten lapasia niistä kun on pulaa.. Ja arvaan, että niillä todellakin olisi tarvetta sinne ihan jo siitäkin syystä, että täällä asuu paljon maahanmuuttajaperheitä, joissa on pikkulapsia, kuin myös siitä että ihmiset eivät jostain syystä lasten lapasia sinne vie. Lupasin nyt muutamat ainakin kutoa, mutta jos sinulla on lastenlapasia (ja miksi ei sukkiakin) jotka raaskisit luovuttaa niin mielelläni ottaisin niitä vastaan. Nadasta toimitetaan useamman kerran vuodesta vaatteita ja tarvikkeita Venäjälle, alueille missä niistä on todellakin pulaa, että tarve on varmasti suuri.

Minuun voi aina ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteessa pimahla (at) gmail.com.

NEULOMISIIN ❤

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ihan jotain muuta, Jotain valmista, sukka maailmaa, suunnitteilla. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

7 vastausta artikkeliin: Olgat jälleen!

  1. Snysi :) sanoo:

    Olgat on kyllä todella kauniit sukat! Pitäisiköhän joskus itsekin kokeilla… Minun niin tekisi mieleni laittaa sinulle sähköpostia, mutta en taida paljastaa itseäni vielä vähään aikaan 😀
    Ihania syyspäiviä sinulle ❤

  2. Pia sanoo:

    Kannattaa kyllä kokeilla! Sit ne on vielä niin mukavat kutoa.. Mä en taida kyllästyä koskaan niiden kutomiseen.. 🙂
    Voi vietävä, tässä tuli muuten semmonen ”miten pidän hullua jännityksessä?” -tilanne.. Joo-o, mä nyt sit haluan sulta sähköpostia.. Eikö sulla oo sellasta sähköpostitiliä mistä ei käy ilmi kuka olet?

    Mukavaa loppuviikoa sinulle ❤

    • Snysi :) sanoo:

      Ei mulla ole sellaista sähköpostia joka ei paljasta minua (ja olen niin laiska luomaan uusia) ja taidan pitää sinua jännityksessä vielä nämä pari kuukautta 😉 Lupaan olla nopea joulukuussa pakettini kanssa, että saat nopeasti tietää kuka olen 🙂
      Mutta lupaan hyvittää tämän ”ilkeilyn” sinulle ja laittaa muutaman yllärin aina silloin tällöin matkaan tämän loppu kierroksen aikana ❤ Minulla on jo muutama idea mielessäni!

      • Pia sanoo:

        Toki on kuule ”ilkeily” sallittu 🙂
        Sitä mukavammalta sitten tuntuu kun totuus paljastuu.. 😉

  3. Salaneuloja sanoo:

    Beautiful socks. I mean the Olga – ones.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s