Kiitos SNYni <3

Tänään tuli se jo odottettukin paketti postiin. Mieheni tiesi mitä tehdä ja meni postiin, enää edes sen suurempia ihmettelemättä 🙂    ….Fiksu mies mulla…

Aivan ensimmäisenä minua ilahdutti jälleen se, että Snylläni on minua suuresti ilahduttava tapa.. -kierrättäminen! Ei todellakaan ole mitään järkeä lähetellä näitä sny paketteja aina uusissa paketeissa, vaan kierrätetyissä, koska maailma on pullollaan jätettä, ilman meidän ”hullutuksiamme”.
Eräs postineiti on täällä oppinut, että minä lähetän paketit aina käytetyissä paketeissa ja on kuulemma joillekin asiakkaille kertonut siitä, että saisi muitakin käyttämään samaa tapaa. 🙂

Ja sitten minun pakettiini! Kuten kuvasta näette sisältö oli ihana! Siinä oli suklaanruskeaa On linen Linie 3 sukkalankaa, bambuiset sukkapuikot, ja minulle täysin uusi tuttavuus Ebenpuiset sukkapuikot, Roosa-nauha tuikkukynttilöitä ja niille tietenkin kippo (ja tuossa se jo ilahduttaa pöydällä <3)  Sukkaresepti sekä ohje Kalajoki-sukkiin sekä Geisha tummaa suklaata, sitä uutta 😉  Eikä teetä parane unohtaa! Tuo tee on musta niin namia..
Ihana ruskea teema! Ruskea on lempivärejäni ja siksi sitäkin mieluisampi paketti.

Ja mikä kortti!!! Se ei jouda korttikansioon vaan sen kiinnitän sen kansion kanteen missä minulla on neuleohjeita!

Piti ihan sydänpeiton päällä kuvata nämä ihanuudet!

 

Kunhan Sikkon huivi, Anun sukat ja tilauspipo on valmiit onkin vuorossa Kalajokisukat minulle! Nyt tuli kiire…

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

16 vastausta artikkeliin: Kiitos SNYni <3

  1. Mikaela sanoo:

    Ihana paketti 🙂 Tuo lanka on ihana, olen sitä joskus kokeillut, kauan sitten…

    • Pia sanoo:

      Mulle käy aina näin… Mä en malttais odottaa.. Melkein maistan suussa sen miltä tuosta langasta kudotut Kalajoki-sukat tuntuu jalassa.. 🙂

  2. Snysi :) sanoo:

    Ole hyvä paketista ❤
    Minä pyrin kierrättämään siinä missä pystyn 🙂 Miehen mielestä säästän "kaikkea turhaa" nurkissa liiankin kanssa 😀 Mutta on jo oppinut tuntemaan minut niin hyvin, että ei jaksa natkuttaa asioista mihin ei tapahdu muutosta 😉

    Minua ilahduttaa ihan mielettömästi aina nuo ihanat sanasi ❤ Ja minusta on kiva paketteja sinulle koota, koska voin tehdä ne oman makuni mukaan 😀 On meillä niin samanlainen maku! Minä nimittäin itsekin tykkäsin tuosta paketista kovasti.

    Ja sitten vain aivonystyrät toimimaan ja miettimään miten ilahdutan ja yllätän sinut marraskuussa 🙂 Ehkäpä jotain pientä saattaa tulla ennen varsinaista pakettia kuitenkin 😉

    Mukavaa lokakuun loppua sinulle ihana ystäväni ❤

    • Pia sanoo:

      Jotenkin olen ollut tietävinäni, että meillä on samantyylinen maku, kun niin oikeaan olet osunut kuukausi toisensa jälkeen.. Pikkasen alkaa jo tuntuun siltä, että mä-haluisin-nyt-ihan-heti tietää kuka olet, että minulle tulisi mahdollisuus puolestani ilahduttaa sinua 😉
      Jotain on jo mielessä, pianhan tuo joulukuu tulee 🙂

      Kovasti mukavaa loppukuuta sinulle ❤

  3. Laura sanoo:

    Ihana paketti sinulla. 🙂 Ja ihanan näköiset nuo eebenpuiset puikot. Onko ne kevyet vai painavatko enemmän kuin bambut? Haluaisin puisia puikkoja, mutta bambut on mielestäni liian kevyet. Ruusupuiset puikot on minulla yhdet ja niistä ainakin tykkään kovasti. 🙂

    • Pimahlan Sny :) sanoo:

      Eebenpuiset puikot ihan parhaat! Ruusupuiset seuraavat ja bambut sen jälkeen 🙂 Eebenpuiset on sileämmät ja sellaiset kovemmat kun esim. bambuiset. Bambupuikot tuntuu jotenkin noihin verrattuna höttöisemmiltä ja karheammilta. Kauhean vaikea selittää… Mutta jos vertaa niitä ruusupuisia ja bambuisia toisiinsa, niin tiedät mitä tarkoitan, eebenpuiset on vielä kovemmat kun ne ruusupuiset 🙂

      • Laura sanoo:

        Mistähän nuita eebenpuisia tai ruusupuisia puikkoja saa tilattua? Koitin katsella netistä eri verkkokauppoja, mutta en yhdestäkään löytänyt. 😦

      • Pimahlan Sny :) sanoo:

        Vihreästä Vyyhdistä ainakin löytyy eebenpuisia puikkoja 🙂

      • Laura sanoo:

        Minäpä kurkkaan sieltä vihreästä vyyhdistä niitä puikkoja. 🙂 Kiitos vinkistä!

      • Pia sanoo:

        Minä kans jo käynyt vihreässä vyyhdissä katsomassa.. KnitPron lisäksi alkaa mun puikkokokoelma saamaan eebenpuisia kaveriks, että pääsen vanhanajan metallisista kokonaan eroon… Pikkasen sit houkuttelis kans ne pitkät puikot joissa on led-lamppu.. Pitää varmaan kyllä yhdet hommata ihan kokeiluluontoisesti.. 😉

      • Laura sanoo:

        Minä tilasin yhdet ruusupuiset ja yhdet eebenpuiset sukkapuikot. 🙂 Pitäisi tulla jo ensi viikolla postissa. 🙂 Pitääkin sitten heti kokeilla niitä, kun saapuvat. 🙂

  4. Pia sanoo:

    Mulla ei oo sellasta keittiön digitaalivaakaa että voisin punnita puikkoja, mutta näppituntumalla tuntuu että ovat suunilleen saman painoisia, mutta sit taas KnitPro:n puikot tuntuu painavemmilta…

  5. Heidi Olkila sanoo:

    Voi, minkä paketin olet saanut. Tuo geisha-suklaa on hyvää :P.
    Itsekin olen saanut aikoinani Kalajoki-sukkiin ohjeen (kalajoki on tässä meidän ’lähellä’), niin enpä ole vieläkään tehnyt, kun ohje ei ole minulle oikein auennut. Tai ainakaan silloin ei vielä auennut.

    • Pia sanoo:

      Mulla alkaa Kalajoki-ohjeen takkuamien huomenna..Kovasti pitäis saada ohje aukeamaan heti ja sukatkin suht´koht nopeasti valmiiksi niin tietäisi jos vaikka kahdet sais pukinkonttiin kudottua.
      Olgat paljastui aavistuksen liian pieniksi niin meni sit sukat vielä lisäremppaan… No nyt on sukat saanu uuden kärjen ja tässä kudon parhaillaan Olgien vastaanottajalle bonus-sukat hyvitykseksi. 🙂

  6. Salaneuloja sanoo:

    What a great package.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s