Huivi X2

Tilasin Tallinnasta lankaa jonka väri vaikutti ostopäätökseen. Olin jo valmiiksi päättänyt, että siitä tulee minulle huivi ja samantien sitä sitten aloinkin kutomaan… Lanka on niin ihana mitä ajattelinkin, mutta tummaa lankaa kun on niin iltaisin en sitä näe kutoa..

Onneksi äitini ratkaisi tämän ongelman… Hän toi mulle kaksi kerää heti sitten kirkasta oranssia lankaa. Ensimmäisenä kun näin langan ajattelin, että väriä syksyn pimeyteen ja olikin sitten aloitettava huivia myös sillä langalla.. Nyt onkin sitten kaksi samanmallista huivia tekeillä..

Mihinkä mä näitten huivien kanssa vielä joudunkaan???? Ainakaan ne ei lopu kesken!

Minkäslainen huivi tilanne Sinulla on?

Neulomisiin ❤

Kuva

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Huivielämää, keskeneräistä. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Huivi X2

  1. MysteryKnitter sanoo:

    No en mä tiedä huiveista. Onhan niitä, mutta kun ei tule pidetyksi. Ja kun niitä tekee, ne tulevat aina toisille.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s