Syyskuun sny-paketti saapui…

… ja veti minut ihan hiljaiseksi! ..

Mykistävä paketti! Kiitos Snyni ❤
Et kyllä enemmän olisi voinut minun mieleistäni pakettia koota. Lankaa olen jo pyöritellyt kädessäni, no myönnetään -koko päivän ja miettinyt mitä siitä kutoisin. Päätin sitten viisaasti, että en aloita mitään, ennenkuin olen ihan varma mitä siitä haluan. Kyllä minulle tietty tokaistiin jo, että ”ei kai taas joku huivi” :))

Voipi olla – voipi olla… Huiveja ei ole koskaan liikaa..

Korvikset on muuten niin minua. Katsokaa uusinta tatuointiani niin ymmärrätte miksi 😉
Heijastin päätyi kiinni laukkuun niin se on aina mukanani kun menen ulos. Takki voi vaihtua mutta talviaikaan laukku harvemmin.
Makeiset pysyi pakkauksissaan juuri sen aikaa, että sain kuvan  otettua ja synttäreihin on aikaa vain kolme kuukautta niin avasin sitten synttärilahjankin, kun itseni tuntien tiesin, että niin pitkää aikaa en malttaisi odottaa. Ja minä kun uskon enkeleihin niin suojelusenkeli oli enemmän kuin tervetullut. Kynttilä palaa kauniisti pöydällä ja teetuhlarina onkin teetä jo pari mukillista tullut juotua.

Kämmekkään muuten tuli kuin tilauksesta. Olen monet kerrat ajatellut, että olisi pakko kutoa kämmekkäät sekä kärki auki -sukat helpottamaan näitä crps-kipuja. Sukat aloittelin eilen ja tänään olen saanut niitä jatkaa käpälälämmittimet kädessä.

Olen ihan otettu! Kiitos vielä kerran!

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

14 vastausta artikkeliin: Syyskuun sny-paketti saapui…

  1. Snysi :) sanoo:

    Oi, kirjoititpa kauniisti paketista 🙂 Ihan melkein tuli ilon kyyel silmääni ❤
    Ihanaa kun onnistuin iloisesti yllättämään! Minusta nuo kaikki jutut ehdottomasti kuuluvat syksyyn.
    Ja nyt sitten miettimään seuraavan paketin kasaamista 😀 Toiveitakin saa heittää ilmaan 😉
    Ihaniaisia syyskuun päiviä sinulle ystäväni ❤

    • Pia sanoo:

      Niin kuuluvatkin 🙂
      Kävin jo samaa teetä ostamassa, se aivan tuoksuikin syksylle yhdessä kynttilöiden kanssa.

      Kiitos samoin -ihania syyskuun päiviä ❤

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Aivan ihana paketti!

  3. Laura sanoo:

    Onpas hieno paketti. 🙂 Piti tulla pitkästä aikaa kurkkimaan mitä sinulle kuuluu. Mulla vähän jäi kesän aikana blogin ylläpito ja samalla toisten blogien seuraaminen vähemmälle. Oletkin saanut paljon aikaiseksi. 🙂 Itse olen ollut aika laiska. 😛

    Ja tuo lanka on ihanan väristä. Hieno huivi siitä tulee. 😉

    • Pia sanoo:

      Mukava, että tulit Laura!
      Muutaman kerran olenkin kesän aikana käynyt blogiisi kurkistelemassa 😉 Alan minäkin aktivoitumaan näin syksyn tullen.

      Huivi tulee, kun vaan oikea malli löytyis! Yksi varteenotettava ehdokas olisi, kun hyvä ystäväni sai huivin omalta snyltään ja juuri sellaisen mistä minäkin pitäisin. Nyt pitäisi vain saada selville mikä malli se on. 🙂

  4. Matonkude sanoo:

    Voi jukra miten ihana paketti 🙂
    Tuo lanka on aivan upean väristä.

    • Pia sanoo:

      Aivan totta Matonkude 🙂
      Mä en saa näppejäni pidettyä irti tuosta langasta, kun se on aivan niin parhain väri mitä olen pitkään aikaan nähnyt.. Ei malttais odottaa, että sen saa puikoille 😀

  5. Jaana sanoo:

    Mahtavaisen paketin oot saanu ja tuo lanka näyttää tosi IHANALLE!

    • Pia sanoo:

      Lanka on viron villaa ja se onkin mulle ihan uusi tuttavuus. Kauan olen ajatellut, että haluaisin siihen tutustua ja nyt mulla on mahdollisuus. Jee!
      Mii Laik !

  6. Weba sanoo:

    Aivan mahdottoman ihania juttuja olet saanut. Olen ihastellut tässä toinen toistaan hienompia paketteja.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s