SukkaaPipooSukkaaPipoo…

Sitä mun elo ja olo on ollut viikon verran. Tai no, sain minä yhden villapaidan itselleni valmiiksi asti, mutta siihen tuli aivan liian iso kaula-aukko ja hihatkin sitten osottautuivat liian pitkiksi .. Plääh!!
No, kauluksen aloittelin uusiksi jo eilen, tänään en  siihen ole koskenut, kun en vielä ole keksinyt mitä hihojen kanssa tekisin, mutta palaan asiaan… 😉

Eilen oltiin NuorenNaisen kanssa Vaasassa lääkärissä ja enhän minä tietenkään istu tuntia autossa ilman mitään tekemistä (olen aina pelkääjän puolella) niin nappasin laukkuun pari lankakerää ja sukkapuikot..

Ensimmäinen sukka valmistui matkalla ja tänään sitten aloittelin toista. Kivaa saada uudet villasukat jalkaan! Kun en kerran oikein voi käyttää tavallisia sukkia niin villa sellaisia tarvitsen ja niitä on aina liian vähän. Tuppaan aina jakamaan sukat pois heti kun olen saanut ne kudottua valmiiksi.. Kertakaikkisen hölmöä sanon minä!

Kuvassa olevan pipon kudoin Tallinnasta tilaamastani langasta. Ihana lanka kutoa. Halusin kutoa pipon äidilleni, mutta sain pipotekelettä hänelle näyttäessäni sellaisen vaikutelman että ei ole hänen mieleen. No eipä se tietty haittaa. Jätän pipon johonkin ”roikkumaan” niin eiköhän se jollekin kelpaa.

KUTOMISIIN YSTÄVÄT! ❤

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, sukka maailmaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: SukkaaPipooSukkaaPipoo…

  1. Hienoa jälkeä! Minun neulomilleni sukille kaikki nauravat. Eivät ne ole mitään huippulaatua koskaan nähneetkään. No, mutta osaan minä sitten muuta senkin edestä, vaikka joskus tekisi mieli neuloa sukkia. Ja joskus olen pikaneulonut sukat parissa päivässä.

  2. Pia sanoo:

    Kiitos MK! 🙂
    Minä taas neulon sukkia siksi kun en millään jaksaisi odottaa neuleen valmistumista ja ne kun valmistuu nopeasti. Mutta lapasten neulomisesta en tykkää.. Haluaisin niin tehdä niihin sen sievän kiilapeukalon, mutta en saa sitä ikinä onnistumaan niin että olisin tyytyväinen niin sitten mun lapasissa on aina ”peukalo keskellä kämmentä”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s