Postipoikaa kiittää tää..

Ja ihan syystäkin!
Kun minä en päässyt kesällä Karnalukseen niin päätin että Karnaluks tulee mun luokse. Ja tänään se sitten tuli 🙂

Katsokaa mitä aarteita…

 

Ei mulla tietenkään oo tietookaan mitä noista tulee, mutta kyllä langat sitten kertoo miksi haluavat muotoutua..

______________________

Siivosin muuten lankakaappini. Seuraavaksi olis tarkoitus pistää langat Minigrip pusseihin, että eivät pääsisi pölyyntymään. Mutta sen  teen ehkä illalla ehkä huomenna. Tänään ei ole  sellainen päivä että jaksaisin sellaiseen puuhaan ryhtyä..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ihan jotain muuta. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Postipoikaa kiittää tää..

  1. You are strong woman.

  2. Pia sanoo:

    Oh.. Thank You MK!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s