Pienestä kiinni :)

Mun on pakko tunnustaa, vaikka varmaan se on täällä tullut esille jo monet kerrat, että mä aina innostun jostain uudesta ideasta ja sitten jää kaikki (yleensä monta) sen hetkiset työt kesken.

Eilen sain muka huippuidean, että kokoan kaikki keskeneräiset samaan paikkaan ja sitten valikoin mitkä teen loppuun lähitulevaisuudessa (joopa joo 😉 ja mitkä menee purkuun…
Kahdet sukat meni purkuun samantien ja sitten kaapin kätköstä tuli esille pussi jonka olin rehellisesti sanoen unohtanut ihan täysin.. Lienee jo lähemmäksi puolitoista vuotta siitä, kun olen koko pussia viimeksi nähnyt..
Ja kaikki oli kiinni vain siitä, että kappaleet kiinni toisiinsa ja kauluksen neulominen sen jälkeen, vaikka ohjeen mukaan olisikin pitänyt neuloa kaulus ensin ja sitten vasta kappaleet yhteen, mutta minä tein kaiken tietenkin niin kuin olen aina tehnyt…

Ihan kelvollinen lopputulos kuitenkin!
Houkuttelin NuorenMiehen malliksi ja taisi raukka luulla, että paita on hänelle, kun heti alkoi marisemaan, että kutittaa pirusti.
Hän vaan ei voi sietää villan tuntua ihollaan, ei voinut edes pienenä…

Yritin ensin laiskuuttani kuvata paidan sisällä, mutta kuten varmaan arvaatteki niin se jätkä perheessä, joka rakastaa kaikkea villaista oli heti kytiksellä..

<3

Onneksi oli! Pihalla on mitä kaunein ilma!

Olen huomanut, että muissa blogeissa aina kerrotaan millä langalla työ on tehty niin kerron minäkin sen tällä kertaa.

Asa Giestal Spinnerin  Superwash Sport

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa, Fiilistelyä, Jotain valmista, Simbalandia. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Pienestä kiinni :)

  1. mikaelasme sanoo:

    Upea pusero!! Harmi, ettei Nuorukainen voi sitä pitää :/ Jos hän pitäisi toinen pusero alla? Silloin ei ehkä kutittaisi niin paljon…

  2. Tyrmäävän upea neule!

  3. Snysi :) sanoo:

    On kyllä upea paita! Suloinen laaduntarkkailijakin siellä kurkistelee 🙂
    Minä täällä pohdin ja mietin jotain syksyistä pakettiisi, pikkuhiljaa muodostuu niin mielessä kun pakettinakin. Pitää nyt vain malttaa vielä hetki, että se syyskuu sieltä saapuu 😀
    Kirpeitä ilmoja ja kuivia jalkoja toivottelee Snysi 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s