Muutaman mutkan  kautta sain SNYltäni postia. KIVAA!!!

Tästä se lähtee…

Ja kauniissa e-kortissa auringonpaistekuvineen luki seuraavaa:

                           Aurinkoista päivää ja pilkettä silmään!

Hei!

Tästä se alkaa jännittävä syksy 🙂
On kiva olla salainen neuleystäväsi! Toivon, että osaan ilahduttaa ja yllättää sinua koko piiiitkän syksyn 🙂

 

Kiitos SNYni!!! Jännittävää…

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin:

  1. Voi kun kivaa! Olen iloinen puolestasi.

  2. Snysi :) sanoo:

    Kuullostaapa mielenkiintoiselta nuo mutkat 😀
    Mutta tästä se alkaa, kosvasti olen ekaa pakettia yrittänyt pähkäillä. Jotain kivaahan siitä tietysti pitää löytyä 🙂
    Mukavaa syksyä sinulle!
    Snysi 🙂

    • Pia sanoo:

      Sanos muuta 🙂

      Muistathan, ettet turhaa siellä sitten stressaa!!! Minä olen ”hleppo” ja minua ilahduttaakseen ei tarvitse mitään ihmeellistä keksiä!

      Kiitos! Mukavaa syksyä myös sinulle! 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s