Melkein villapaita :)

Haaveilin ihanasta villapaidasta, jonka neuloisin Novitan Purosta, ylhäältä alaspäin. Vaikka minulla on yhtä jos toistakin tekeillä niin pakkohan tuo oli saada. Kun on pakko niin on pakko -eikös??

Neuloessa ihmettelin kyllä, että jopas on paljon silmukoita pyöröpuikolla, mutta en sitten käynyt sovittamaan sitä lainkaan vaan neuloin paidan hihoja vaille valmiiksi. Sitten sovitin ja totesin, että juu ei! Aivan liian iso minulle. NuorelleMiehelle sanoin, että ehkäpä teen siitä jättityynyn komuuttihuoneen sohvalle, mutta onneksi ei tarvinut siihen hommaan ryhtyä.

Meillä on ollu vieraita ruotsista ja kuinka ollakkaan, pusero kelpasi serkulleni, oli sopiva ja mikä parasta, hän halusi sen ehdottomasti lyhythihaisena! Mukava ettei neulomiseen käytetyt tunnit menneet ihan ”hukkaan”…

Kuvasta ei (tietenkään ei..) näy oikein selvästi kuinka neuloin tuohon eteen kappaleen jossa neuloin 2 oikein – 2 nurin.. Ihan vainn siksi, että se sopi siihen tosi kivasti! 🙂

_________________

Onhan tietenkin muutakin tapahtunut.. Sny-parit on jaettu ja minulla aivot työskentelevät jo tuhatta ja sataa mitä kivaa omalle sny parilleni keksisin.. Paljon on jo ideoita, mutta eihän niitä kaikkia vielä syyskuussa tarvitse toteuttaa…
Huomenna kyllä varmaankin pitää käydä kaupungilla hakemassa pienen välimuistamisen tai alkumuistamisen oikeastaan.. Sitä ajatusta kun en saa pois aivoistani 😉

 

NEULOMISIIN YSTÄVÄT ❤

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, SNY syksy 2012. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

5 vastausta artikkeliin: Melkein villapaita :)

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Onneksi löytyi uusi omistaja :). Hieno!
    Itsellä ei tuo frilla-mekko edisty, kun älysin, ettei taida tulla miten ohjeessa on tehty ja olisi pitänyt jo kaventaa.. Katsotaan, jaksanko jatkaa..

  2. Pia sanoo:

    Musta tuo tosiaan onnistui ihan hienosti, varsinkin kun mitään ohjetta mulla ei ollut olemassa.. Ehkä vielä jossain vaiheessa innostun tekemään oikean kokoisenkin.. Pikkasen on kädet estänyt neulomishommia viime viikkoina, tai ei siis edes pikkaisen, mutta eiköhän tää tästä vielä iloksi muutu…

    Teetkö frilla-mekkoa itsellesi tai jollekulle tytöistä?

  3. Hei, mahtavaaa! Hienoa! Niin sitä pitää! Ei saa purkaa. Etsii vaan uuden kodin. Niin helposti se käy! Nyt huomaat sen itsekin. Eikös vaan? Mä etsin aina uuden kodin, jos jokin neule ei oo mua.

    • Pia sanoo:

      Muolla vaan menee purkuun niin helposti… Kumma kun ei akka tähän ikään mennessä ole oppinut…

      • Mä ymmärrän sen. Mä useimmiten puran, jos lanka ei tottele eikä tahdo joksikin tietyksi. Tai sitten mä vaan vaihdan mun suunnitelman. Useimmiten jompikumpi auttaa, mutta valmiiden kanssa mä teen niinku säkin, eli etin uuden kodin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s