Vihainen lintu(ko?)

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tai edes paremmin tutkinut, että mitä kivaa noissa Angry Birds jutuissa oikein on. Eikä mun edes tarvi, mutta kun on olemassa sellainen pieni, tärkeä ja rakas Isak poika, joka on kova fani niin eilen illalla pirun myöhään ajattelin josko langan lopuista virkkais jonkin Angry Birds hahmon.
Muuten hyvä idea, mutta mulla kun ei oo mielessä minkäänlaista tarkkaa kuvaa siitä millaisia niitä on, muistin vain että yksi on punainen ja siitä se sitten lähti.
Ei puhettakaan, että etsisin jostain ohjetta tai että edes kuvaa katsoisin vaan siitä vaan virkkaamaan ja lopputulos on mitä on.

 

Tuolta Kuunliljan alta se sitten kananokkanen kumma otus kurkisteli kulmakarvat kurtussa. Onneksi NuoriMies oli kotona niin sain vähän komentoja kesken virkkauksen… ”Älä laita kulmakarvon noin päin vinoon”.. ”Ei ne oo töyhtöjä tai siipiä. Ne on sulkia ja niitä on kolme, keskimmäinen taitaa olla pidempi kuin muut”
Sen neuvon, että nokka on pitkä olisi ehkä voinut muokata toisella tavalla, sen verran koomiselta tuo otus näyttää..

Huomasin, että tässä kuvassa nokka näyttää todellista kummallisemmalta niin pitihän mun vielä yksi kuva ottaa sitten..

Mutta ei tilanne siitä kyllä yhtän paremmaksi tullut ja nokka on kuulemma väärän värinenkin. Sille asialle en tässä vaiheessa jaksa enkä viitsi tehdä mitään.
Olkoon noin, omanlaisensa outo kuitenkin.

 

 

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): jämälankojen käyttöä, Jotain valmista, näpertelyä, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

8 vastausta artikkeliin: Vihainen lintu(ko?)

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Hih, on kieltämättä omalaatuisen näköinen: Kyllä tuo sitä punaista lintua muistuttaa, mutta onko niillä noin pitkä nokka :D. Hieno!

    • Pia sanoo:

      En tosiaan usko, että on ja oonki jo kaivanu langan ja koukun esille, että illalla virkkaan uuden tai vaikka viis, niin kauan, että oon tyytyäinen itse, kunhan vaan keksin miten saan tuon kanannokan irti..

  2. Heidi Olkila sanoo:

    Mitääää XD, mitä mie nyt.. Mie nyt oon tällainen (aina välillä), hih.
    Mie olin vain rehellinen mitä ajattelin, kun näin eka kerran 😉

  3. Honesty first, that’s true. It looks like an Angry Bird. Maybe you should take a look at some pictures of those in the Net. You know what I mean, right? I mean…if you were able to make that without any pattern, a mere picture could help you even more.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s