Kasvojen kohotus

Nyt se kelpaa -toivottavasti on lähempänä totuutta tällä kertaa!!!

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Ei kategoriaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

7 vastausta artikkeliin: Kasvojen kohotus

  1. Heidi Olkila sanoo:

    NO nyt on vielä hienompi!

  2. Pia sanoo:

    Kiitos! Nyt mä oon kyllä oikeesti tyytyväinen siihen.

  3. rentukka sanoo:

    Hyvältä näyttää! Taitavat olla ihan MUST (lasten keskuudessa). Niitä lentää vastaan IHAN joka paikassa.;)

    • Pia sanoo:

      Minä en tosiaan kyllä noista ymmärrä mitään mutta onneksi on noita pikkuisia jotka väillä valistavat 😉

  4. Paulette sanoo:

    Nämä Angry Birdsit on kyllä hauskoja….itse en ole tutustunut peliin tai muutenkaan noihin, kun ei ole lapset enää pieniä, mutta olen nähnyt monien noita tekevän….kauniit sukatkin löytyy tuosta alapuolelta. Kiitos blogivierailusta! Laitan sinunkin blogisi omaan listaani.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s