Pitsisukat Novita Woolista

Novita Wool on kyllä niin mun lempilanka!! Mikään toinen ei tunnu yhtä hyvältä kuiviin ja hankaliin käsiini. Melkein kuin se samalla rasvaisi käsiäni.

Tällä kertaa Woolista valmistui pitsisukat. Sukat jollaisia olen jo aikaisemminkin neulonut, mutta tällä kertaa ne kyllä aiheuttivat päänvaivaa ihan urakalla. Loppujen lopuksi luulin onnistuneeni ihan kohtuullisesti, mutta lankoja päätellessäni huomasin, että näin ei ollutkaan. Onneksi sukat ovat kuitenkin kauniit ja vielä suurempi onneksi, että alunperinkin ne olivat tarkoitettu ihan minulle itselleni. 😀

 

Outo kuvakulma johtuu yhdestä suuresta virheestä mikä sukkiin tuli. Huomasin, että toisen sukan varsi on yhden kuviokerran lyhyempi. Siis mä en ymmärrä miten se on mahdollista.. Mutta minulle kelpaa kyllä. Mikäs siinä sitten, sukat kaappiin odottamaan talvea. Talvea siksi, että toinen suuri virhe on se, että ne ovat minulle liian suuret… Höh!
Mutta kunhan alla on tarpeeksi paksut sukat niin hyvin toimivat. Ja talvisinhan minulla on tapana tallustella parit villasukat jalassani täällä..

Kolmas virhe tulikin sitten jälkimmäisen sukan jalkapöydälle. Johtuen muuttuneista neulontaolosuhteista. Pitää jälleen opetella uusi tapa pitää puikkoja kädessä johtuen näistä ihanuuksista..

                                         *minäkö turhamainen?*

Olin onnistunut tiputtamaan kaksi vierekkäistä silmukkaa jalkapöydän puolessa välissä.. Sievästi sain virheen kuitenkin ujutettua kuvion sekaan niin, ettei sitä edes huomaa. Huh!!

Tästä sitten jatkuukin ”salaisuus-sukan” neulominen, kun se oli välillä jätettävä kesken, kun lanka nostattaa ihottuman käsiini. Onneksi on sentään varsi jo valmiina!

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Jotain valmista, keskeneräistä, sukka maailmaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

6 vastausta artikkeliin: Pitsisukat Novita Woolista

  1. Mikaela sanoo:

    Ihanat sukat ja ihanat kynnet 🙂

  2. Pia sanoo:

    Kiitos Mikka 🙂

  3. NIce socks and nice nails.

  4. Anu sanoo:

    Mistäköhän saisi tuon pitsikuvion ohjeen?

    • Pia sanoo:

      Se on yhdessä lehdessä. Mulla on se kyllä!
      Ja kiitos kommentista. Kiva ku joku vaivautuu kommentoimaan 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s