Löytyihän se varsi :)

Joskus, varmaankin yli vuosi sitten kyselin, josko jollain olisi tietoa millä ohjeella olisi lempisukkieni varsi kudottu, mutta sukka oli niin rispaantunut jo, että en millään saanut varresta kunnollista kuvaa ja niin se asia sitten jäi unohduksiin…

Kunnes FB:n -Voihan villasukka ryhmässä joku oli kutonut sukat joissa oli juuri se minun peräänkuuluttamani varsi. Mitä ei naamakirjan kautta löydä niin sitä ei tarvita 😉

Eilen sitten illalla ajattelin, että kokeilen miten vaikea varsi on ja istahdin alas.. No kuinka vaikea oikeasti voi olla mikään ohje jossa malli perustuu vain silmukoiden kaventamiseen ja lisäämiseen 😀

Kuvittelin, että neulon sukat itselleni, mutta näistä tuleekin sitten jälleen yksi Shh-shh juttu, joka paljastuu vasta sitten sitten vajaan puolen vuoden päästä ihan lopullisesti. mutta tässä hieman ”tunnelmapaloja”…

Siinä se on koko komeudessaan polvisukka pituudessa. Jalkapöydän päälle tulee sekä puikoilla 1 ja 3 keskelle puikkoa 1 nurja silmukka, joka kuulemma lisää istuvuutta.. Tiedä sitten.. Lanka on jotain, mikä ei minulle ole tuttua ennestään ja pienoinen pettymys.. Hieman karkea käsissä ja pari kummallista mustaa puolisilmukkaa tuli tähän sukkaan.. Toinen näkyy tässä kuvassakin.

Malli tuntuu liikkuvan nimellä Olgasukka täällä nettimaailmassa, ainakin ohjeen löysin loppujen lopuksi sillä nimellä. Yhtä hyvin nimi voisi varmaan aivan mikä vain, luulen että ainakin minun sukupolveni edustajat ovat varmasti kaikki nähneet samaa mallia omien mummujensa puikoilla.

Ja jälleen perheemme innokkain neuleharrastaja oli paikalla :))

 

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Shhh!! Salaista.. ;), Simbalandia, sukka maailmaa. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Löytyihän se varsi :)

  1. Voi kun sinua kisumisulia saisikin rapsuttaa! Mä olen toivoton kissahullu. Ihan toivoton.

    • Pia sanoo:

      Sanos muuta.. Kun saiskin rapsuttaa.. Tuo rontti kun niin tarasti tietää arvonsa ja antaa rapsutella ihan vain silloin kuin itselleen sopii. Ei oo jätkä juurikaan sylikissa, mutta Ah niin ihana ja rakas.. Sellanen mammanpoika oikein.. Kulkee mun perässä huoneesta toiseen..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s