Testitulos selvillä :)

Niin sitten olen selvittänyt itselleni kuinka monta lappusta yhdestä kerästä Novitan raita lankaa saan virkattua. Tasan 20 kpl! Jäähän siinä sitten lankaa muutama gramma ylikin, mutta jo sitä monesta muutamasta grammasta jälleen virkkaa yhden lapun lisää…

Vielä ei kasa ole suuren suuri, mutta lappusia tulee valmiissa salaisuudella olemaan jotakuinkin pari sataa, että virkata tässä saakin, mutta ei onneksi ole kiire vielä vaan aikaa on melkein ruhtinaallisesti..

Olen jo sitäkin pähkäillyt, että millä värillä sitten virkkaan lappuset yhteen?? Ajattelin valkoista… Vai mitä mieltä olet, sopisiko joku muu väri paremmin?

 

Tänä iltana ei enää käsitöitä vaan kirjoitanpa yhden kortin ystävälleni ja toivon, että hänellä huumori riittää 😉
..olen tosin varma että riittää, siltäosin ei mitään ongelmia 🙂

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, keskeneräistä, Shhh!! Salaista.. ;), Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Testitulos selvillä :)

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Ettei valkoisella tuu liian pliisu?? En mä tiedä yhtään, että millä yhdistäisit. Minulla, kun ei värisilmää oo. Mut mie ehkä yhdistelisin tummemmalla värillä.

    • Pia sanoo:

      Mä kans oon vähän miettinyt samaa… Ajattelin että kokeilen esim neljällä lapulla yhdistää valkoisella ja sitten toinen kokeilu vaikka tumman ruskealla siitä sitten kurkkaan, että kummasta pidän enemmän.. Melkein luulen, että ruskeasta…
      Ja hän kenelle tätä teen tykkää ruskeasta väristä valtavasti..

  2. Paras on kun koetat itse.

    • Pia sanoo:

      Totta! Voi olla että tulee vielä muutamalla värillä kokeiltua… Ruskea ei sitten miellyttäny silmää lopujen lopuksi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s