Wingspan kakkosesta Novitan Raita langan kulutukseen..

Annoin ensimmäisen Wingspanini Helvi tädilleni, koska se oli liian paksu minun mieleeni, olisi varmaan pitänyt kutoa se vasta syksyllä, koska talvellahan sitä paksua huivia tarvitaan.. Kesällä saattaa olla tarvetta ohuempaan huiviin, eikös?
NuoriMies täällä kyllä meinas, ettei tähän taloon tarvita yhtään huivia lisää, mutta hieno Regia langalla neulotusta huivista tuli. Olen siihen todella tyytyväinen!

Mitäs mieltä Te olette?

Ja sitten ilman mitään aasinsiltoja suoraan Raita lankaan… Mulla on tekeillä ”suuri salaisuus” ja aika isotöinen sellainen. Mutta koska teen tätä suhteellisen hissukseen, vain hiukan joka päivä iski päähän ajatus, että tässä käy jälleen niinkuin minulle usean kerran aiemminkin… Lankaa ei sitten enää saa mistään kun puuttuu vielä kerä tai puoli…

Nyt onkin se hetki, että pyrin olemaan viisaampi kuin olen. Virkkaan yhden kerän niin, että saan laskettua montako lappusta siitä tulee, sitten lasken montako tarvitsen ja painatan ostamaan loput langat kerralla niin en jää ilman.

Pikkasenko oon muka ovela ;D

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä, Huivielämää, Ihan jotain muuta. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

5 vastausta artikkeliin: Wingspan kakkosesta Novitan Raita langan kulutukseen..

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Aivan ihanan värinen wingspan! Itse odotan, että voin julkaista toisen wingspan-huivini. Siitä tuli aika veikeän värinen, mutta ainakin lämmin 😀
    Minulla tosian käsityöt edisty mihinkään.

    • Pia sanoo:

      Kyllä tuppaa oleen vaikeeta tää käsityö elämä tällä hetkellä.. Mä en tajuu!! Mutta ihan pokka päällä syytän tuota kuumeen pirulaista, vaikka vaikea sitä tietysti on syyttää kun tämänkin kuumeessa kudoin, kun ketutti maata vällyjen alla..

      • Heidi Olkila sanoo:

        minua ahdistaa tämän huushollin siivoamattomuus.. Ihme, että oon pyykit saanut pestyä, mutta muuta en olekaan tehnyt pönttöjen pesun lisäksi XD. Kerran muita ei muruset/karvat lattioilla haittaa, niin olkoon.. Mutta tänään alkoi silmissä pyöriä muruset ihan liikaa, että oli pakko ruveta ulkoiluttamaan imuriakin..
        Kun ei oikeastaan vkosiivousta halua ruveta tekemään, jos ei kukaan katso ipanoita, että saisin ihan rauhassa tehdä sen.. Ja olisi ihanaa, kun menisivät jonnekin muutamaksi tunniksi.
        Ja leipoakin haluaisin, mutta mitä ja milloin sitäkin jaksaisi tehdä.. Ihme, että oon jaksanut tänään ja eilen rattailla käydä viemässä suvi-tuulin uimakouluun. Suvi-Tuuli pyörällä. 40 minuuttia suuntaansa. Tosin, liikunta ei minulle tee yhtään pahitteeksi. Ennen olut mieletön urheiluhullu, että pitänyt lenkkeillä urakalla, mutta nyt tullut ”sohvaperuna”..

  2. Hieno Wingspan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s