More to love

Mietin hurjasti että miks ihmeessä mä en oo ennen löytänyt ihanaa More To Loveblogia????

Ihania rotunaisia, jotka kehoittaa meitä kaikkia kookkaamipiakin ihmisiä  olemaan onnellisia ja ylpeitä ihan semmoisina ja sen kokoisina kun olemme.
HIENOA TEIDÄN SUKUPOLVI!! Teitte sen mihin meistä ei ollut!

Samalla tulin ajatelleeksi sitä mitä salaa olen haaveillut jo vuosia… Miksi minä, joka haluaisin ihan oikeasti suunitella ja tehdä omat vaatteeni, että saisin niistä itselleni parhaiten sopivia en sitten tekisi niin?
Tässäpä pähkäilyä ensi yöksi 😀

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): Fiilistelyä. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: More to love

  1. Anna mennä vaan. Tarkoitan designausta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s