Välillä virkaten :D

Joskus on mukava tehdä jotain ihan pientä… Pientä, josta voi tulla jotain suurta jos niin haluaa ja valitsee.

Minulla on eilen ja tänään ollut sellainen tuokio olosuhteiden pakosta, kun kädet ei kestä tällä hetkellä kannatella mitään. Niinpä sitten otin Novitan Raita langan käteeni, kun minulla oli sitä pari vajaata kerää.. Sitten virkkuukoukku käteen ja puuhastelemaan. 🙂

Siis kuinka nopeasti (!!!) yksi tällainen valmistuukaan! Oikein miellyttävää!

Pikkasen taas värit vääristyy. Pitäis ilmeisesti aina kuvata ulkona päivän valossa, että osuisivat jotenkin kohdalleen.

Mullahan ei ole pienen pienintäkään hajua mitä näistä lappusista ajan myötä tulee, mutta todennäköisesti ei ainakaan mitään suurta, kun mun mielestä se lanka on oikeasti kallista. Ehkä sitä kuitenkin pari kerää ostan ja teen vaikka tyynyn tai laukun tai sitten jotain muuta.. Aika näyttää..
Olisihan mulla noita langanloppuja sen verran, että saisin vaikka mitä suurta virkattua, mutta mulla nyt vaan on päähänpinttymä, että haluan joka lappusen prikulleen samoja värejä käyttäen..

Tietoja Pia

Carpe diem ! Minä olen -siis elän
Kategoria(t): keskeneräistä, Virkattua. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

4 vastausta artikkeliin: Välillä virkaten :D

  1. Heidi Olkila sanoo:

    Ryhmä vie mennessään 😉
    kivan näköisiä kyllä ja varmasti tulisi upea torkkupeitto noista!

  2. Pia sanoo:

    Niin viekin 😉

    Kyllä mulla pikkasen sormia syyhyttäis, että jatkaisin lappusten kanssa.. Ovat mukavaa iltapuuhaa, kun ei tarvi ajatella lainkaan tekemisiään, ohje kun on niin helppo..

  3. No anna mennä sitten vaan! Älä turhaan rajoita itseäsi tuolla lailla. Anna mennä vaan. Koukku heilumaan ja langasta nauttimaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s